Vaarwel GTI

“terwijl de 150 pk 1.5 TSI geschrapt is vanwege een geringe vraag vanuit de markt.”

Vrij exclusieve uitvoering dus op deze manier :)

Er staan er nu 181 op NL kenteken, benieuwd hoever dit nog oploopt met de lopende bestelling.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW
“terwijl de 150 pk 1.5 TSI geschrapt is vanwege een geringe vraag vanuit de markt.”

Vrij exclusieve uitvoering dus op deze manier :)

Er staan er nu 181 op NL kenteken, benieuwd hoever dit nog oploopt met de lopende bestelling.
Komt door 2 redenen:

- Zeer lange levertijd
- Geringe prijsverschil met de GTI
 
Volkswagen  X  X 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas_AW en Rosinfield
er blijft weinig te kiezen over op deze manier, alleen nog 1.0 TSI drie cilinder dus, en als je een handbak wil alleen de 95PK met 5 bak....een 6 bak handgeschakeld is al een tijdje niet meer.
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
Die trend zag je al een tijdje bij Skoda. Ik ben des te blijer met de mijne en neem me voor er nog lang van te gaan genieten
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Komt door 2 redenen:

- Zeer lange levertijd
- Geringe prijsverschil met de GTI
Als je de auto zelf moet kopen en daarbij de keuze heb tussen de 1.5 en GTI, dan snap ik wel dat men eerder voor de GTI zal gaan.

Echter, als het om een leaseauto gaat net als bij mij, dan ben ben je met de 1.5 toch wel een stuk voordeliger uit. Met name omdat het op papier een enigszins zuinige motor zou moeten zijn.

Ik zat zelf eigenlijk te kijken naar de 1.0 115pk, maar zag toen dat de 1.5 op de cent exact, hetzelfde leasebedrag had en zelfde levertijd. Dat ~10tje aan extra bijtelling kan mij gestolen worden. Maar kan best dat ik niet de gemiddelde leaserijder ben
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Vooral leuk de disclaimer op de prijslijst van Pon (geldig tot levering voor 1 juli 2020). Vanaf 1 juli zullen de prijzen verder omhoog gaan vanwege BPM op basis van WLTP-uitstoot. Is eerder reden van verdwijnen 1.5 en GTI. Zie veel Polo's (R-line of juist erg kaal), maar een GTI (AW) nog niet gespot.
 
Seat, Mini, Dacia  2022 Seat Ibiza 1.5 Sport, 2021 MINI John Cooper Works, 2014 Dacia Logan MCV  1.5 TSI 150pk 
Vooral leuk de disclaimer op de prijslijst van Pon (geldig tot levering voor 1 juli 2020). Vanaf 1 juli zullen de prijzen verder omhoog gaan vanwege BPM op basis van WLTP-uitstoot. Is eerder reden van verdwijnen 1.5 en GTI. Zie veel Polo's (R-line of juist erg kaal), maar een GTI (AW) nog niet gespot.
Ik rij 200km per dag zie regelmatig GTI's rijden, Misschien het dorp een keer uit gaan? haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Zoveel rijd ik nou ook lang niet, maar nu je het zegt, ik heb er ook nog niet één gezien in een jaar tijd. Het zijn er dus wel weinig kennelijk
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!