VAG-COM Thuisgebruik.

Re: VAG-COM voor 6r

Vanaf bouwjaar 2004 wordt er gebruik gemaakt van het CANBUS protocol.
•Deze kabel werkt NIET als uw auto gebruik maakt van het protocol/bussysteem als , PWM of CAN-bus


Er staat toch duidelijk onder dat het NIET zal werken op auto's na 2004.
 
Re: VAG-COM voor 6r

Sjakie zei:
Dat zou toch vreemd zijn. Er moeten haast wel meer functies op zitten gezien alle vorige versies Polo een legio aan functies hebben...

software daarvoor is nog niet vrijgegeven, ken iemand die een gekraakte vag-com heeft
en ken iemand die de "echte" heeft, ben bij VW zelf gegaan en daar konde ze helemaal niks doen, wachten zeide ze :)
 
Re: VAG-COM voor 6r

Hmmm typisch, wat ik begrepen had van VAG-COM is dat de codes die er op dit moment bekend zijn "ontdekt" zijn en niet uit een lijst die van VW afkomstig is... VW schijnt de oude lijst nog altijd niet vrijgegeven te hebben, dus ik verwacht ook dat bij de nieuwe lijst hetzelfde zal gebeuren en deze ook niet zomaar vrijgegeven word...

Althans dat is wat google mij wist te vertellen toen ik op zoek was naar m'n VAG-COM kabeltje.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!