Vagcom omgeving alkmaar (of noordelijker)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

Is er toevallig iemand die in de omgeving Alkmaar of noordelijker vagcom heeft en enkele wijzigingen voor mij zou willen maken?
Opties die ik tot nu toe wil zijn:
  • Needle sweep (als het werkt)
  • Coming home (via groot licht knipperen)
  • Systeem in het engels ipv duits
Wie zou mij hiermee kunnen helpen?

Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
Mocht je in het midden van het land komen, dan kan je mij PBen
Denk dat dat 'm voorlopig niet gaat worden, maar evengoed bedankt!
Zag gister ook nog een bericht van iemand die iets in Heerhugowaard als suggestie gaf, heb contact opgenomen dus nu is het afwachten. Bericht blijkt verdwenen te zijn.

Ongewenste reclame, sorry :p
Ah ja das te begrijpen. Gelukkig heb ik het wel gezien :p Als er iemand op het forum dichtbij is kan ik altijd nog daarheen gaan, is tot nu toe toch nog niets geregeld.

Update: Over die plaats waarvan het bericht verwijderd is, zou 50 euro zijn. Vind dat toch wel extreem veel voor de bovenstaande 3 items. Hoop nog steeds op een forumlid!

Laatst bewerkt:
Aan de moderators: Wat moet een forum zonder mensen die je kunnen helpen.
Snap het wel van beide kanten, ik vraag erom en het is in principe wel reclame. Maar dat is ons probleem nu niet.
Ik had via de mail contact met hem gehad maar hij vroeg 50 euro voor de 3 wijzigingen. Dit vind ik zelf wel wat extreem, kijk nog liever wat verder voordat ik daarheen zou gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!