vcds hulp omgeving Tiel

Hoi,

Ik heb gisteren eagle eyes u led tube koplampen geplaatst.
Wie kan mij helpen met het coderen van stadslicht op de 0 stand van de lichtschakelaar zodat de u led brand bij 0 stand
momenteel heb ik volgens mij nordic settings aanstaan, sinds aanschaf van de auto brand op 0 stand dimlicht + stadslicht

Ook heb ik al lange tijd het lamp controle systeem branden wegens led achteruitrijlicht etc

dit systeem wil ik ook graag uitgeschakelt hebben.

Ook wil ik graag needle swipe indien mogelijk ( polo 6r 2014 )

In Utrecht of Arnhem mag eventueel ook.
 
Laatst bewerkt:
-  Sirt  Kowed 
Hoi,

Ik heb gisteren eagle eyes u led tube koplampen geplaatst.
Wie kan mij helpen met het coderen van stadslicht op de 0 stand van de lichtschakelaar zodat de u led brand bij 0 stand

Wil je alleen de LED voor of zowel de LED voor als achterlichten en kentekenlichten?

momenteel heb ik volgens mij nordic settings aanstaan, sinds aanschaf van de auto brand op 0 stand dimlicht + stadslicht

Daarvoor moet je een kleine aanpassing aan de bekabeling doen.

Ook heb ik al lange tijd het lamp controle systeem branden wegens led achteruitrijlicht etc

dit systeem wil ik ook graag uitgeschakelt hebben.

Ook wil ik graag needle swipe indien mogelijk ( polo 6r 2014 )

In Utrecht of Arnhem mag eventueel ook.
Storingslampje is makkelijk uit te krijgen. Needle sweep moet iets in de EEPROM aangepast worden.
Ik ben over 3 weken in Amersfoort, kan het dan wel voor je doen tegen kleine vergoeding.[/quote][/QUOTE]
 
@iichel

bedankt voor je aanbod voor jou hulp wil ik wel 3 weken wachten, dan weet ik ook zeker dat ik niet voor niks rij :)

Ik ben momenteel in het bezit van de originele lichtschakelaar.

Ik wil deze in de toekomst eventueel gaan vervangen voor een chinese, puur vanwege het automatisch aangaan van het dimlicht, en dit maar voor een kleine investering van rond de 30.-

Wat ik voor nu graag gecodeerd wil:
- Uitcoderen van lampcontrole fouten
- De needle sweep eeprom aanpassing
- In 0 Stand U led brandend + achterlichten, (kentekenverlichting maakt me niet zoveel uit)

indien mogelijk (ook) bochtenverlichting laten branden in 0 stand

Mijn polo heeft fabrieksaf geen dagrijverlichting onderin de bumper maar gebruikt de mistlampen (h7 led ) als bochtenverlichting.

momenteel brand in 0 enkel achterlicht + stadslicht + dimlicht & ik geloof ook kentekenverlichting



om een lang verhaal kort te maken, alles mag van mij werken op 0 stand behalve dimlicht

ik ga er vanuit, dat een AUTO lichtschakelaar overdag op 0 stand draait en savonds enkel automatisch dimlicht + tellerverlichting erbij aan gooit.
 
Laatst bewerkt:
-  Sirt  Kowed 
Wil je alleen de LED voor of zowel de LED voor als achterlichten en kentekenlichten?
Needle sweep moet iets in de EEPROM aangepast worden.
Ik ben over 3 weken in Amersfoort, kan het dan wel voor je doen tegen kleine vergoeding.

Zou Needlesweep ook kunnen werken op mijn Polo 2010?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!