Velg beschadigd

Hi Polo rijders,

Ik heb net helaas schade gereden aan mijn velg.
Door een uitwijk actie van tegemoetkomend verkeer.

Helaas heb ik hierbij mijn rechter voor velg tegen de stoeprand gereden en ook beschadigd.

Alles staat op de dashcam, en kenteken van tegen partij staat er goed op.
Ik vraag mij af of ik dit via de verzekering kan claimen?
GTI VELG.jpg

Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
https://www.nn.nl/Inspiratie/Dashcam-regels.htm

"Zonder gegevens van de tegenpartij kan het Waarborgfonds Motorverkeer u van dienst zijn bij het verhalen van autoschade op de dader. Heeft u wel het kenteken opgeschreven? Vraag dan de politie of uw eigen verzekeraar om hulp bij het achterhalen van de gegevens van de bestuurder" Voor wat ik weet is de route via waarborgfonds niet de makkelijkste + 250 eu eigen risico.

Ik zou beginnen met je eigen verzekering op de hoogte brengen. Zij kunnen je hoogstwaarschijnlijk beter op de hoogte brengen welke stappen genomen moeten worden en of je voldoet aan alle criteria voor daadwerkelijke uitkering. Ook zij kunnen later je claim doorsturen naar waarborgfonds.

Vw  Polo  1.2tdi BM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!