Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
OZ 17" Rally-Racing met P Zero Nero banden en verlaagd.Ik ben opzoek naar nieuwe velgen voor mijn zomerset. Echter weet ik nog niet echt wat ik wil. Ik ben daarom benieuwd wat voor velgen jullie hebben onder de Polo en of de auto daarbij verlaagd is.
Ik ben opzoek naar nieuwe velgen voor mijn zomerset. Echter weet ik nog niet echt wat ik wil. Ik ben daarom benieuwd wat voor velgen jullie hebben onder de Polo en of de auto daarbij verlaagd is.
Heel erg gaaf, niet eerder gezien doet hem erg goedOZ 17" Rally-Racing met P Zero Nero banden en verlaagd.
thx, ben er zeer tevreden over.Heel erg gaaf, niet eerder gezien doet hem erg goed
Staat hem goed! Ik heb nu mijn Monaco velgen besteld. Zal een foto plaatsen als ik ze heb
Dit zijn wat mij betreft echt een van de mooiste onder een polo!Ik heb er 17 inch Mirabeau velgen onder zitten. Auto is niet verlaagd.
Zou hem ook niet verkeerd staan, misschien gelijk de spiegel kappen meenemen in hoogglans zwart? En optioneel eventueel het resterende deel van het dak zwart.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.