Velgen: Mallory of Boavista

LJNL

Nieuw lid
Beste forumleden,

Momenteel zitten er 17" replica velgen onder mijn zilverkleurige Polo (exacte specs moet ik even op de factuur nakijken, maar volgens mij zijn het deze).
Deze wil ik over een tijdje gaan vervangen omdat ze (naar het nu blijkt) tegen de wielkasten aankomen wanneer je met 130-150 km/h over een snelweg met wat heuvels rijdt. Er is bij het in-veren heel kort hoorbaar dat de voorwielen iets raken, ik zal hier een filmpje van posten in een ander topic.

Maar voor dit topic: velgen zijn natuurlijk een kwestie van smaak, maar toch zou ik graag jullie mening horen over deze velgen :smile:

Huidige velgen:
Huidig.jpg
Meer afbeeldingen (Wheelpoint)

Boavista
Boavista.jpg
Meer afbeeldingen (Google)

Mallory
Mallory.jpg
Meer afbeeldingen (Google)

Welke staan volgens jullie het beste, en welke komen het meeste voor? Volgens mij heb ik de Boavista velgen vaker in het wild gezien dan de Mallory R-Line velgen..

Groet en dank,
LJNL

Ik vind de Boavista persoonlijk heel gaaf.
De Mallory zie je vaak bij de golf rijders.
Ook stuk makkelijker schoon te maken :D

Ik zou voor de Boavista's gaan, maarja in mijn mening zijn dat dan ook de enige écht mooie velgen voor onder de Polo. Mallory zijn niet lelijk, maar ik kan dan ook niet zeggen dat je huidige velgen dat zijn.
Dat je huidige banden wat raken af en toe kan ook zijn omdat je de verkeerde maat banden erop hebt liggen?

Volkswagen  Golf Mk7.5 
Ik zal straks even een topic maken over het aanlopen van m'n huidige banden (ik heb momenteel niet alle benodigde info bij de hand) :) Grote kans dat het aan de banden ligt :S

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!