Verf bladert van de remmen

Goedemorgen iedereen,

Zoals je in de titel kan lezen bladert de rode verf van mijn remmen. Is dit normaal en wat kan ik er tegen doen?
Waar moet ik allemaal aan denken als ik ze opnieuw wil laten spuiten?

Mvg,
Jur
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 Turbo 240PK 
Ik weet niet of je auto origineel rode klauwen heeft. Maar alsnog is de klauw erg gevoelig voor corrosie door de vele hitte cyclussen van het remmen zelf waardoor verf barst.

Poedercoaten is verreweg de meest robuuste keuze= alles demonteren, rubbers verwijderen. Voorbewerken van de klauwen doet de coater.

Anders zul je toch aan de slag moeten met een wire brush om de oude verf te verwijderen. Makkelijkste is dan de klauw even eraf te pakken=opnieuw ontluchten. Daarna kun je een verf systeem gebruiken welke geschikt is voor hitte. Ikzelf heb Rust-oleum hard hat heat gebruikt, erg tevreden mee. Echter alleen in zwart of zilver verkrijgbaar....Anders kom je uit op motip remklauwverf of hitte bestendige lak.
 
Vw  Polo  1.2tdi BM 
Ik weet niet of je auto origineel rode klauwen heeft. Maar alsnog is de klauw erg gevoelig voor corrosie door de vele hitte cyclussen van het remmen zelf waardoor verf barst.

Poedercoaten is verreweg de meest robuuste keuze= alles demonteren, rubbers verwijderen. Voorbewerken van de klauwen doet de coater.

Anders zul je toch aan de slag moeten met een wire brush om de oude verf te verwijderen. Makkelijkste is dan de klauw even eraf te pakken=opnieuw ontluchten. Daarna kun je een verf systeem gebruiken welke geschikt is voor hitte. Ikzelf heb Rust-oleum hard hat heat gebruikt, erg tevreden mee. Echter alleen in zwart of zilver verkrijgbaar....Anders kom je uit op motip remklauwverf of hitte bestendige lak.
Poeh aardig klusje zo te horen. Weet je toevallig ook wat poedercoaten mag kosten?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 Turbo 240PK 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 Turbo 240PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!