Verkeerstekenherkenning niet zichtbaar

Hallo, iemand een idee hoe het komt dat de Verkeerstekenherkenning niet op m'n Digitale Instrumentenpaneel zichtbaar is.

Het gaat om een Polo R-Line uit 2024, recent op NL kenteken gezet en daarna door mij gekocht.

In de online handleiding zag ik de bijgevoegde afbeelding, maar ik kon de in en uitschakelmogelijkheid niet terugvinden in het infotainmentsysteem.

Bijlagen

• Verkeerstekenherkenning.png
    Verkeerstekenherkenning.png
    10.9 KB · Weergaven: 14
Polo  Polo AW 
Dan gaat het er voor mij niet inzitten. Vreemd, ik dacht dat dit min of meer standaard was. Ook in de handleiding staat dit niet als optie.

IMG_20250217_164130.jpg

uitrusting.png

Polo  Polo AW 
Wat is de bouwmaand van de auto?
Voor of na juni 2024?
Ervoor is het wellicht te coderen als je de juiste camera hebt.
Voor juni 2024, iets van januari of februari 2024 dacht ik. Geen idee van de camera.

Het is me nu in ieder geval duidelijk waarom ik de verkeerstekenherkenning niet zie. Dank voor de toelichting.

Polo  Polo AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!