VERKOCHT polo BM peterbaarlo te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor details van de auto zie mijn garage:

http://www.mypolo.nl/forum/mijn-gar...12-volkswagen-polo-6r-1-2-tdi-bluemotion.html

auto heeft nu 61.000 km gelopen en heeft net de 60.000 km beurt gehad. auto is door de dealer geleverd op 7 mei 2011 en heeft dus nog garantie tot mei 2013

auto gaat weg omdat ik een ford focus 1.6tdci wagon (econetic titanium uitvoering) heb besteld

auto is te koop voor een vaste prijs van 15.000 euro. (dit is zonder JD tuningsmodule) voor de rest is de auto zoals beschreven in mijn garage ook de winterband + velgen zitten er bij (net zoals de orginele BM grille en veren.)

auto is over 6 weken beschikbaar verwachtte km stand dan 65.000 km.

het betreft een BTW auto dus voor bedrijven is de BTW verrekenbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Auto is verkocht aan mezelf! in verband met waardeloze inruil voorstellen en hoge korting bij geen inruil heb ik de auto voor een prikkie prive overgenomen van mijn werkgever.
als je uitgaat van de toen betaalde nieuwprijs en de kosten van alle opties koop ik de auto voor de helft van dat bedrag. En dat na 13 maanden en 60.000 km.

de 7 jaar oude skoda fabia van mijn vrouw gaat er uit en krijgt dus een mooie polo voor weinig! zal dus zelf voornamelijk in de aankomende Focus gaan rijden maar blijf uiteraard wel actief op het forum!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!