Verlagen polo 1.2tdi bm

Jurgen

Lid
Wie o wie kan mij helpen met het vinden met verlagings veren ?

Kom er vaak niet uit ivm met de verschillende types veren die er zijn voor de polo 6r

dus ik hoop dat iemand mij kan helpen met een link of wat dan ook.
ben niet echt merk gericht maar het moet geen rotzooi zijn uiteraard :D

ben hier naar opzoek
Voorkant 30mm
Achterkant 50mm

moet netjes staan met:
17inch
205/40/17

Wil je de BM over de drempels heen tillen ofzo? Af-fabriek ligt de BM al lager en dan heeft de BM nog sideskirts + verlaagde bumpers.

Maar goed met deze opmerking ben je niet geholpen, ik zou niet weten waar je deze verlagingsveren kunt vinden. Misschien dat Eibach ze heeft, dat zijn wel kwaliteits veren..

Zoals SkyBuMp zegt, 50mm achter op een BM is erg veel. Komt totaal neer op 60mm op de originele dempers en nog de verlaagde skirts.. Denk gewoon even mee, je moet natuurlijk zelf weten!.

H&R heeft ze zeker weten!. Kijk maar even op ebay en ik geloof dat er ook nog een setje op marktplaats staat ;) .

Wat ik netjes vind is dat de bande netjes aansluiten op de wielkasten.
Of ga ik te laag nu?

Wat adviseeren jullie dan? Wil idd niet gaan buikschuiven ;)

Weet niet of hier iemand meet een bm is met 17inch en verlaagd:d

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!