Verlagen??

Ik twijfel om mijn polo te verlagen.. what do u guys think?
 

Bijlagen

  • 473166F2-C428-412B-B44D-95B1B2A76D76.jpeg
    473166F2-C428-412B-B44D-95B1B2A76D76.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 93
  • 95FB7047-A323-4484-9EFB-60DC89B4E969.jpeg
    95FB7047-A323-4484-9EFB-60DC89B4E969.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 85
Volkswagen  Polo  1.2 
Niet doen!!!! Ik heb mijn polo ook verlaagd met Eibach veren,,,, alle comfort weg, het bonkt, verkeersdrempels is een ramp, continu voel en hoor je dat je op je einde zit met je schokbrekers de hele dag remmen en remmen.., Ja , mooi, om naar te kijken voor de rest niets waard!!! Volgende week gaan ze eraf bij mij!!!
 
Volkswagen  Polo  2.0 262 PK 
Het zal per auto verschillen. Bij de huidige voel ik er geen enkele behoefte toe. Bij mijn Fabia 2 en Fabia 3 hiervoor, heb ik het wel laten doen. Achteraf gezien, in vergelijking met de GTI, wel behoorlijk stug. Maar ik heb het niet ervaren als hinderlijk. Wel af en toe idd een flinke klap bij een bepaald type drempel, niet goed op te anticiperen ook. Maar ik vond de enorm verbeterde wegligging er ruimschoots tegenop wegen. Bij de Fabia 3 had ik ook de dempers laten aanpassen (Bilstein), dat scheelde wel weer wat. Voor de looks alleen zou ik het nooit doen en dus ook nu niet; qua wegligging niets te klagen met de GTI.
Tenslotte, comfort/stugheid is iets persoonlijks. Wat de één oncomfortabel vindt, vindt de ander juist wel lekker.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: EdLiMi
Zoals je hierboven kan lezen vind de een het inderdaad oncomfortabel en de ander totaal niet. Ik heb mijn polo ook verlaagd met ABT veren en ik heb nergens last van. Ik woon aan een zandpad dus ik rij elke dag over best flinke kuilen/hobbels en ik heb bijna nooit last van een harde klap of dat het oncomfortabel wordt. Daarnaast vind ik de lagere zitpositie ook fijn. Succes met je beslissing!
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Je verlichting staat ook niet meer goed..!
die kan je gewoon weer afstellen he, op iedere koplamp kun je ze omhoog zetten.

Ik heb hem verlaagd met de eibach sportsline dit zijn de laagste veren die eibach levert voor de GTI ook heb ik er spacers tussen voor 10mm en achter 13mm.
en ik moet je eerlijk zeggen dat ik het gewend ben om met verlaagde auto's te rijden en ik me er echt helemaal niet aan stoor, ik zou zeggen doen!

onderstel altijd in sport staan, waar heb jij hem in staan dan?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Dat is op zich een heel reeel verschil, wat enorm kan schelen voor de wegligging (zoals met mijn Fabia's). En met die prijs is niets mis.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Niet doen!!!! Ik heb mijn polo ook verlaagd met Eibach veren,,,, alle comfort weg, het bonkt, verkeersdrempels is een ramp, continu voel en hoor je dat je op je einde zit met je schokbrekers de hele dag remmen en remmen.., Ja , mooi, om naar te kijken voor de rest niets waard!!! Volgende week gaan ze eraf bij mij!!!
Was jou Audi niet verlaagd dan?

Verlagen blijft een persoonlijk iets vind ik. De A3cabrio staat op een KW1 met 20 inch en dat rijdt fijner dan de GTI met alleen veren.
Natuurlijk heeft de wielbasis er ook mee te maken en dat zal hoor een deel het comfort bepalen zover die er is natuurlijk.
Zou ik de GTI weer op een pro kit zetten? Ik denk dat ik hem maar weer op een schroefset ga zetten.

Wat de verlichting betreft stellen die zichzelf als je xenon hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Antera en Lizzydebree
Wat de verlichting betreft stellen die zichzelf als je xenon hebt
Dat is niet helemaal waar dat dat automatisch altijd goed staat, er zit een hoogte regeling op de achteras voor als je hem zwaarder belaad.
maar als je hem verlaagd stelt hij ze dus automatisch naar beneden toe dus je ziet echt geen reet meer, dus die moet je wel afstellen hoor
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Lizzydebree
Ik heb verlagen nooit helemaal begrepen. Ja, soms is die 2 cm lager net iets mooier, maar alleen als de radius van de wielkas overeen komt met de radius van de band. Als de band te diep in de wielkas ligt vind ik het niet mooi meer.

Het blijft natuurlijk persoonsgebonden, maar je vraagt om een mening. De mijne is, de polo is prima zoals ie is ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
Ik weet niet hoe het zit met andere Polo's. De wegligging van mijn Fabia's vond ik tamelijk beroerd; veel te deinerig en schommelend. Duidelijk een compromis tussen wegligging en comfort, in het voordeel van het laatste. Na verlagen, een compleet andere auto, enorm verbeterde wegligging. En daarvoor deed ik het ook. Voor de looks alleen zou ik het nooit doen. En dus ook nu niet.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Zelf heb ik mij 6R verlaagd met een schroefsetje van AP. Ben hier echt heel attent mee.
Totaal niet stug (komt lekker sportief over) en nog voldoende veerweg! Mocht ik de auto nog niet goed vinden staan, kan ik de auto altijd op hoogte aanpassen!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!