Verlagen

Vraagje,

Heeft iemand al ervaring met het verlagen van een Polo blue motion.
Wil eigenlijk een setje van EIBACH monteren.
Komt ook 215-40-17 velgen met banden op
Polo bj.06.09 - (6R) € 165,00
E10-85-024-01-22! 1.2, 1.4
Eibach Pro-Kit
Verlaging voor 25 mm
Verlaging achter 30 mm
Maar ik wil niet dat het een stuiterbak wordt waar geen drempel mee te nemen is.
Groetjes
 
Ik heb zelf onder mijn 6r een ABT verlagings set (25-30). Ook met 215/40/r17 banden maat. Ik moet zeggen dat ik het een stuk beter vindt rijden en zeker in de bochten. en kwa rij eigenschappen merk ik niet veel verschil tussen de ABT en de orginele veren.
 
Lijkt me vreemd een 6R BlueMotion van 6-2009 de BlueMotion 6R is er pas vanaf 2-2010. Bedoel je niet een 9N3 Bluemotion daar zijn de laatste wel nog van verkocht in 2009 een enkele (nieuwe overjarige voorraad auto) misschien zelfs nog wel in 2010.
 
ChrisPoloParts zei:
Lijkt me vreemd een 6R BlueMotion van 6-2009 de BlueMotion 6R is er pas vanaf 2-2010. Bedoel je niet een 9N3 Bluemotion daar zijn de laatste wel nog van verkocht in 2009 een enkele (nieuwe overjarige voorraad auto) misschien zelfs nog wel in 2010.

Die datum geeft het model aan voor de veren. 6-2009 is de datum van de 1.4 16v. Ik weet dat er verlagings sets zijn voor de 1.4 en de 1.2 tsi. Je moet wel opletten dat je de goede veren koopt voor het goede model. de as belastingen zijn per model verschillend.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!