Verlichting krijg ik niet goed afgesteld

Sinds kort deze aftermarket lampen in mijn auto gezet dat ging allemaal vlekkeloos alleen nu loop ik tegen het probleem aan dat mijn dimlicht van de bestuurders kant te hoog staat ik heb hem geprobeerd af te stellen maar deze zit al op zijn laagste stand. Mijn andere dimlicht passagierskant kan ik wel lager stellen wat gek is want de led lampen zitten er op de zelfde manier in. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
 

Bijlagen

  • IMG_2961.png
    IMG_2961.png
    200 KB · Weergaven: 22
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 90 pk 
Doet de hoogte regeling het wel ?

  • Met ingebouwde hoogteregeling
Nu staat er niet dat het de automatische is maar toch. Nu weet ik ook niet of er vanuit de BCM een standaard niveau wordt uitgestuurd indien de regeling niet als optie in de cockpit aanwezig is of automatisch hoogte regeling op de auto zit. Maar kan zijn dat de spindel dan op een andere stand staat... Maar je kan altijd de verkoper even vragen hoe hier mee om te gaan
 
Laatst bewerkt:
Vw  Polo  1.2tdi BM 
Doet de hoogte regeling het wel ?

  • Met ingebouwde hoogteregeling
Nu staat er niet dat het de automatische is maar toch. Nu weet ik ook niet of er vanuit de BCM een standaard niveau wordt uitgestuurd indien de regeling niet als optie in de cockpit aanwezig is of automatisch hoogte regeling op de auto zit. Maar kan zijn dat de spindel dan op een andere stand staat... Maar je kan altijd de verkoper even vragen hoe hier mee om te gaan
Zeker deze doet het alleen deze moet op 0 stand staan voor de apk nartuurlijk dus heb ik het ook vanaf 0 stand geprobeerd
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 90 pk 
Doet de hoogte regeling het wel ?

  • Met ingebouwde hoogteregeling
Nu staat er niet dat het de automatische is maar toch. Nu weet ik ook niet of er vanuit de BCM een standaard niveau wordt uitgestuurd indien de regeling niet als optie in de cockpit aanwezig is of automatisch hoogte regeling op de auto zit. Maar kan zijn dat de spindel dan op een andere stand staat... Maar je kan altijd de verkoper even vragen hoe hier mee om te gaan
Ik zie nu dat de hoogteregeling bij de koplamp die het goed doet wel het doet en bij de koplamp die te hoog staat dat die het. Iet doet
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 90 pk 
Ik heb ook lampen van deze verkoper gekocht, en destijds een bult ellende aan gehad, eindelijk staat bij mij de meuk recht en netjes zonder dat ik andere automobilisten verblind. Mogelijk (want d'r zit een bult kabelwerk en kastjes in die lamp) knelt er iets in de unit zelf waardoor het fysiek niet meer mogelijk is om de lamp omlaag te krijgen. Was bij mij wel het geval.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
Ik heb ook lampen van deze verkoper gekocht, en destijds een bult ellende aan gehad, eindelijk staat bij mij de meuk recht en netjes zonder dat ik andere automobilisten verblind. Mogelijk (want d'r zit een bult kabelwerk en kastjes in die lamp) knelt er iets in de unit zelf waardoor het fysiek niet meer mogelijk is om de lamp omlaag te krijgen. Was bij mij wel het geval.
Ahh ja ik heb meteen mail contact gezocht en dit werd eigenlijk netjes opgepakt ik kon de volgende dag langskomen en er zat blijkbaar iets niet goed geklikt om de lamp te stellen dus dit is opgelost en ook gelijk goed gesteld!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 90 pk 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!