Verlichtingstoring lampje in dashboard na led achteruitrijlicht

Sucrose

Nieuw lid
Hallo, sinds ik LED achteruitrijlicht heb geinstalleerd (canbus volgens de webshop), geeft mijn dashboard een storingslampje aan (gele verlichtings symbool).

Heb sindskort een vagcom kabel (heel handig!!) Is dit uit te schakelen dmv Vagcom? zoja, hoe?

Volkswagen  Polo 6R 
Ja het is uit te zetten. Welke tap weet ik niet uit me hoofd. Maar aangezien je zelf een kabel heb zou ik zeggen ga lekker overal door heen bladeren.
Sla we efu je eerste code op waarmee je begind. Zodat je altijd terug kan.

Vw  Polo 
Misschien heb je gewoon een goedkoop canbus lampje. Ik heb hetzelfde gehad, toen een duurdere ingezet en geen probleem. Dit was dan geen achteruitrijlicht maar me grootlicht h7. Verders heb ik complete led achterlichten gekocht die ook errors gaven, hier heb ik toen weerstandjes van nl power tussen gezet, dat werkte ook en koste niet gek veel

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!