Verschil Polo 1.2 Trendline & Comfortline

Hey Folks,

Ik heb onlangs naar de motor stats van de Polo 1.2 Trendline en Comfortline gekeken. De Trendline heeft 44kW (60pk) & de Comfortline heeft 51kW (70pk). Op de volkswagen website heb ik de 2 auto's vergeleken en ik zie geen verschil in de motor-setup - maar toch heeft de Comfortline meer power... :|

Weet iemand waarom dat zo is? En kan een Trendline-motor getuned worden naar een Comfortline-motor?

Ben geïnteresseerd!

Volkswagen  Polo 6R 
ik heb een trendline met 70pk.. heb nu nog niet met ene van 60pk gereden, maar is volgens mij nu niet een wereld van verschil in kracht..

mvg

Volkswagen  polo 6r 
Zou u toevallig wel het verschil tussen de motors weten (als er een is)? Mss dat de comfortline (of uw trendline) z'n ECU is opgekrikt? Want qua motor zijn ze (fysiek toch) hetzelfde! Ik heb een polo 1.2 van 44kW (60pk) en veronderstelde dus dat het een 'Trendline' was. Zou ik mijn auto kunnen optunen tot een 70pk?

Volkswagen  Polo 6R 
als je kijkt naar de technische fiche zie je wel dat er een andere motorcode is voor de 2 modellen, dus volgens mij is er toch een mechanisch verschillen tussen de 2 motoren.
als je kijkt, voor mijn auto, kan je de ecu aanpassen, en daarmee win je maar 7pk(kost +-550€)
dus ik denk niet dat je voor jou auto aan 10pk winst kan geraken.
vanwaar ben je ergens? ik ben van knokke/west-vlaanderen
anders kunnen we de 2 wagens eens naast elkaar zetten en de prestaties vergelijken...

mvg

Volkswagen  polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!