Versterker aangesloten op RNS315

Vanavond versterker en achter speakers ingebouwd en aangesloten op de RNS315 echter heb ik het idee dat de Bass weg gefilterd wordt als ik de radio harder zet.. meer mensen hier ervaring mee? Heb er een high low converter tussen gezet en de plus links en signaal rechts langs de dorpels gelegd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Volkswagen  Polo 
Weet niet precies welke versterker en woofer je gebruikt, maar het kan zijn dat deze niet harder kan op een bepaald moment terwijl je luidsprekers wel harder gaan. Het kan ook zijn dat bij een hoog geluidsniveau de verhouding anders is, en je het volume van de woofer handmatig harder moet zetten. Als dat laatste aan de hand is dan kan je er voor kiezen om bijvoorbeeld de bas op rns zelf lager zetten, en de versterker van je woofer iets luider, zodat je verhouding dan klopt op laag volume, als je dan het geluid hard zet, kan je op rns wat meer bas toevoegen. Ik vrees echter dat je woofer niet harder gaat.

Volkswagen  Polo 6r 
Weet niet precies welke versterker en woofer je gebruikt, maar het kan zijn dat deze niet harder kan op een bepaald moment terwijl je luidsprekers wel harder gaan. Het kan ook zijn dat bij een hoog geluidsniveau de verhouding anders is, en je het volume van de woofer handmatig harder moet zetten. Als dat laatste aan de hand is dan kan je er voor kiezen om bijvoorbeeld de bas op rns zelf lager zetten, en de versterker van je woofer iets luider, zodat je verhouding dan klopt op laag volume, als je dan het geluid hard zet, kan je op rns wat meer bas toevoegen. Ik vrees echter dat je woofer niet harder gaat.

Heb er geen woofer ingebouwd eerst 2 infinity's in de hoedenplank (MDF) woofer 15" MTX is stap 2

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Volkswagen  Polo 
Aha zo, niet goed gelezen, denk nog altijd dat dan je lage tonen niet goed meekomen, snel die woofer er in! :mrgreen:

Volkswagen  Polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!