Beste,
Mijn grill heeft een scheur en het embleem is ook kapot, inclusief de houder erachter.
Het gaat om een polo 6C Uit 2024, 1.2 TSI bluemotion met standaard bumper.
Nu heb ik deze beide nieuw besteld, zie links onderaan.
Bij het embleem op de auto zie ik dat deze bevestigd zit op de grill met een soort plastic rondde houder achter het embleem.
Mijn vraag is of ik met wat ik heb besteld, alles weer in orde kan maken?
Zit bij het embleem ook de bevestiging voor in de grill, of heb ik nu enkel het embleem zelf besteld?
Ik vind op google maar weinig emblemen nieuw en de foto’s laten me niet zien of dit een geheel is of niet.
Alvast bedankt!!
Grill:
embleem:
Mijn grill heeft een scheur en het embleem is ook kapot, inclusief de houder erachter.
Het gaat om een polo 6C Uit 2024, 1.2 TSI bluemotion met standaard bumper.
Nu heb ik deze beide nieuw besteld, zie links onderaan.
Bij het embleem op de auto zie ik dat deze bevestigd zit op de grill met een soort plastic rondde houder achter het embleem.
Mijn vraag is of ik met wat ik heb besteld, alles weer in orde kan maken?
Zit bij het embleem ook de bevestiging voor in de grill, of heb ik nu enkel het embleem zelf besteld?
Ik vind op google maar weinig emblemen nieuw en de foto’s laten me niet zien of dit een geheel is of niet.
Alvast bedankt!!
Grill:
VW Polo 6C 2014-2017 Grill sierrooster zwart met chroom
Beschrijving: GRILLE SIERROOSTER Zwart/Chrome OEM nummer(s): 6C0 853 651 A RYP Criteria: • verchroomd• zwart EAN 13: 5410909629205 Gewicht (kg): 0,937 Verpakking (cm): 25 x 6 x 88
www.burgonderdelen.nl
embleem:
VW Polo 6C grill logo embleem voor Nieuw 6C0853600
VW Polo 6C grill logo embleem voor Nieuw 6C0853600
www.recsoparts.nl
Volkswagen
Polo 6C