Voeding dashcam achterruit

Badr Arie

Nieuw lid
Hoi,

Ik heb al een lange tijd een dashcam achter mijn spiegel op de voorruit, maar wil ook graag een op de achterruit.
Is daar in de buurt een 12V aansluiting die ik zou kunnen gebruiken voor de voeding? Ik heb niet zo veel zin om een kabel vanuit de voorkant van de auto helemaal naar achteren te leggen..
De camera zal niet op de achterklep gemonteerd worden omdat als je die dichtgooit de camera constant klappen krijgt. Zal aan de hemel of zijkant van de kofferruimte gemonteerd worden.
Het liefst een aansluiting die op contact gaat.
Ik zat zelf te denken aan de kentekenverlichting (heb toch altijd verlichting aan)

Volkswagen  Polo 6C 
Waarom neem je geen 2 kanaals dashcam, dus 1 voor die opneemt en 1 achter, aangesloten op de voorste camera. Hoeft er maar 1 klein kabeltje van voor naar achter en dat kan je voor 90% zo achter je deurrubber proppen. Ik heb het zelf ook en werkt perfect. Over het plaatsen op je achterruit en klappen, wees maar niet bang, ook dat heb ik ook al zo'n 6 jaar en nog nooit problemen gehad!

Heb je geen 12v aansluiting in de kofferbak? daar zou je 't eventueel kunnen op aansluiten. Maar zoals hierboven al wordt aangeven is een 2 channel dashcam stukken makkelijker

.  . 
Ik heb een Viofo A150 ofzoiets. Dat is een dashcam voor de voorkant met beeld & met een micro-usb boven je hemel langs kun je hem connecten met de achterdashcam. Voor 150€ heb jedus een voor- en achtercamera. Zekering afgetapt van de sigarettenaansteker.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!