Voetverlichting

Frisbie

Bekend lid
Is er in de polo 6 r al standaard iets aanwezig voor voetverlichting te maken.
is er anders mss ergens een tutorial voor ??

Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue 
In de Polo 6R is er in de voetruimtes vóór standaard een bracket aanwezig voor deze lampjes. Wat je nodig hebt is een kabelset van bv. Kufatec en 2 lampjes. Achterin is er standaard niets aanwezig en moet je zelf gaan knutselen.

Volkswagen  Golf Mk7.5 
ook hier nog een link naar de howto http://forum.mypolo.nl/polo-6r/9409-[how-][6r][verlichting]-voetverlichting.html

ik heb zelf gelijk w8 verlichting besteld met een verloopstekker.

die verloopstekker gaat van 3 draadjes naar 4 draadjes

die verloopstekker heb ik doorgeknipt een weer met amp stekkertjes aan elkaar gemaakt waardoor je niet in de originele kabelboom hoeft te knippen.

ook heb ik links en rechts achter voetverlichting gemaakt gaten in de bekleding gemaakt en ze daar in gezet.

kabelboom + lampjes zijn eigenlijk voor een golf 4 maar werkt prima en schakeld en dimt via de deuren.

foto's + filmpje volgen nog in de originele post van de howto

groetjes silence112

Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!