Ik ben al een tijdje lid op dit forum, maar vondt het niet noemenswaardig om mezelf voor te stellen. Nu dan toch:
Ik ben Maurits, 21 jaar en ik rij een zwarte Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion. Ik noem hem zelf ook wel liefkozend de slowmotion. Heb hem in december 2015 gekocht met 116xxx op de teller en er staat ondertussen 133xxx kilometer op. Ik heb een multifunctioneel stuur met alleen de linkerknoppen. Zou graag rechts ook nog hebben, maar je kunt niet alles hebben.
Ik heb wat kleine aanpassingen gedaan aan de auto. Ik probeer met een heel beperkt budget toch leuke aanpassingen te doen. Zo heb ik veranderd:
- 16'' velgen aangeschaft
- Subwoofer ingebouwd
- GTD grill geplaatst. Ik vond de standaard grill lelijk, en vind het niks om met GTI rond te rijden als je een diesel heb, dan maar GTD.
Standaard zit op mijn Polo:
- Elektrische ramen voor en achter
- Mf stuur (alleen links)
- Automatic Climate Control
- Zenec NC-2010
Wat wil ik nog doen?
- Plattere bandjes eronder, deze lopen voor aan bij flinke drempels
- Chippen + EGR uitschakelen
- Stukje uit de achterbumper zagen en een sierstuk op de uitlaat lassen
- Diverse VCDS aanpassingen zoals boven de 15 km op slot en de duitse taal wegbonjouren. (Evt nog meer tips zijn welkom!)
- Highline ondergrill met dat chromen randje eromheen
- Zwarte VW emblemen
Genoeg geluld, nu foto's (Hier nog zonder GTD grill, die komen later vandaag)
Ik ben Maurits, 21 jaar en ik rij een zwarte Volkswagen Polo 1.2 TDI Bluemotion. Ik noem hem zelf ook wel liefkozend de slowmotion. Heb hem in december 2015 gekocht met 116xxx op de teller en er staat ondertussen 133xxx kilometer op. Ik heb een multifunctioneel stuur met alleen de linkerknoppen. Zou graag rechts ook nog hebben, maar je kunt niet alles hebben.
Ik heb wat kleine aanpassingen gedaan aan de auto. Ik probeer met een heel beperkt budget toch leuke aanpassingen te doen. Zo heb ik veranderd:
- 16'' velgen aangeschaft
- Subwoofer ingebouwd
- GTD grill geplaatst. Ik vond de standaard grill lelijk, en vind het niks om met GTI rond te rijden als je een diesel heb, dan maar GTD.
Standaard zit op mijn Polo:
- Elektrische ramen voor en achter
- Mf stuur (alleen links)
- Automatic Climate Control
- Zenec NC-2010
Wat wil ik nog doen?
- Plattere bandjes eronder, deze lopen voor aan bij flinke drempels
- Chippen + EGR uitschakelen
- Stukje uit de achterbumper zagen en een sierstuk op de uitlaat lassen
- Diverse VCDS aanpassingen zoals boven de 15 km op slot en de duitse taal wegbonjouren. (Evt nog meer tips zijn welkom!)
- Highline ondergrill met dat chromen randje eromheen
- Zwarte VW emblemen
Genoeg geluld, nu foto's (Hier nog zonder GTD grill, die komen later vandaag)
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TDI 105pk