Volkswagen Polo 6R
Volkswagen Polo 6R

Showroom Volkswagen Polo 6R

Hallo allemaal! Ik ben Egbert en 20 jaartjes jong. Heb afgelopen maand een mooie Polo 6R uit 2010 gekocht, met 'maar' 153 duizend km. Ik heb hiervoor zn kleine broertje gehad; een VW Fox. Dus een kleine maar ook weer een grote upgrade!
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
6R
Kleur
Peppergray Metallic
Bouwjaar
2010
Welkom!
Kleine tip: zorg dat je de onderste grill goed onderhoud. Je hebt hier speciaal vettig spul voor (bandenzwart) waardoor het kunstof weer mooi word en iets gaat glimmen. Het verweren van de grill is namelijk echt een kwaaltje;)

Maar een schitterende auto. Al wat upgrades in de planning?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v Trendline 85pk 'GTI Pakket' 
Dank voor de verwelkomingen! Thanks voor de tips en het kleurtje was ik ook erg enthousiast over! Was al aan het kijken om de gril over te spuiten of om nieuwe te kopen, maar bandenzwart is misschien wel een makkelijke en goedkopere manier.
Lijstje om nog te doen aan de auto:
  1. Apple Carplay Inbouwen ( Is gedaan )
  2. Subwoofer inbouwen ( Is gedaan )
  3. MF stuur inbouwen ( Tips zijn altijd welkom )
  4. Olie temperatuursensor inbouwen ( is binnengekomen, dus snel er inzetten :)
  5. Achteruitrijcamera inbouwen die in VW logo is verwerkt ( Tips zijn altijd welkom )
  6. Koude lucht intake ( Welke moet ik kiezen? )
  7. Verlagen met mooie schroefset of lucht ( Prijzen variëren heftig, dus nog even kijken )
  8. Speakers upgrade ( Heb op dit moment alleen voordeur speakers, dus achter speakers worden sws een upgrade )
  9. LED Koplampen en achterlichten
  10. Heel misschien een turbo inbouwen ( Ligt aan de prijs en welke ik moet kiezen )
Al met al genoeg werk om eraan te doen :cool:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2i 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!