Volkswagen Polo 9N/9N3 GTI Handremhoes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maik

Voormalig Admin
Forummers,

Bij deze bied ik een gebruikte handremhoes aan van een GTI. De handremhoes is afgewerkt met zwart leer en rood stiksel. Enige minpuntje, de ring op het uiteinde ontbreekt. Deze is echt wel over te zetten van je huidige hoes denk ik zo.

Forumprijs: €15,-

Pff.. Alleen de vorm van de 6R handrem is al iets anders van vorm dus frees dat het niet gaat werken. Mocht je trouwens een 6R GTI handremhoes willen hebben. Staan er aardig wat op Ebay, bij intresse kan ik je wel een links sturen

Klopt heb ik gezien maarzijn iets andere prijzen ;)

Ik heb Bas gesproken hij zegt dat het moet lukken dus..... kun je ff een foto posten kan ik nog eens vergelijken maar hou m ff achter voor me als je wilt.

groet, robert

polofreak zei:
Klopt heb ik gezien maarzijn iets andere prijzen ;)

Ik heb Bas gesproken hij zegt dat het moet lukken dus..... kun je ff een foto posten kan ik nog eens vergelijken maar hou m ff achter voor me als je wilt.

groet, robert

Ik zei in mijn post dat je juist wél zei dat het past?! :?
Dat zei je toch ook ff voor de zekerheid. Deze hoes in mijn 6R?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!