Volkswagen Polo optive

Popolo

Lid
Hallo allemaal.

Ik heb een poos geleden een leuke volkswagen polo optive uit 2005 gekocht, ben er heel blij mee maar nooit stil gestaan welke uitvoering ik had gekocht..
Nu weet ik inmiddels dat ik in het bezit ben van de polo optive 1.4.

Wat mij op viel is dat de prijzen van een polo optive best wat hoger kunnen liggen dan reguliere gangbare polo,s die je veel al ziet.

Nu rest mij de vraag, is de polo optive nu een speciaal model? Of terwijl wat is er zo anders dan andere modelen?

Volkswagen  Polo optive 
Welkom op dit gezellige maar vooral leerzame forum...... :cool: Jouw VW Polo is geen speciaal model, met de benaming "Optive" kan je wel een andere uitvoering hebben. Dat houdt in dat jouw Polo, fabriek af meer of afwijkende standaard opties heeft meegekregen.

Seat  Arona 2020 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!