Voorgloeilampje knippert en vermogensverlies

Hallo allemaal! Ook ik ben de trotse eigenaar van een volkswagen Polo 1.2 tdi van 2011.

Alleen zit ik met een probleem. Als ik lange stukken 130 rijdt, dan begint het voorgloeilampje te knipperen en trekt ie heel langzaam op. Echter als ik bij tankstation stop, en de motor even uit doe en een drankje ga halen, en ik start de motor weer dan gaat de melding weg. Maar zodra ik weer een lang stuk rij komt de melding sowieso weer terug.

Ik heb m uitgelezen en krijg de foutcode boost pressure sensor. Inmiddels heb ik de map sensor vervangen, maar het probleem blijft.

Heeft iemand hier ervaring mee wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt voor de moeite!!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Je hebt meerdere druksensoren op je inlaat traject zitten.
 
VCDS en OBDEleven next gen dokter van Zwolle. Voor info en aanpassingen Dannozzv@gmail.com - Seat  Ibiza 6J8  1.2 TDI 103,4PK, 260NM, EGR OFF. 
Trouwens even voor de duidelijkheid. Als ik in de stad rij komt de melding nooit. Als ik 100 op de snelweg ook niet. Pas als ik op een dag veel snelwegkilometers heb gemaakt, en ik rij 130 komt de melding pas tevoorschijn. Rij ik harder dan 140 komt de melding nooit. Dat is dus het vreemde
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Ik heb 1 keer gehad dat er zo een klein scheurtje in zat dat dit terug kwam als je een tijd op 1 snelheid rij.

En plaats de juiste storings code is hier
Dankje voor je snelle antwoorden!

Waar zat dan een scheurtje in? In de slang? Morgen plaats ik de juiste foutcode, heb er geen foto van gemaakt. Het was iets met boost pressure error.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
ja exact hetzelfde ik draaide de A1 op en wou invoegen ineens schoot hij in een soort noodloop icm gloeispiraal en geen vermogen. heb de slang laten vervangen, kwam toen uit op 150 euro incl btw bij de garage.
Oke 150 klinkt nog redelijk vergeleken met een geheel nieuwe turbo. Maar had je ook soms totaal geen last van? Bijv in de stad als je reed of stukken 100. Weet je toevallig de fout code nog. En als je de auto uit en aan deed ging de melding dan weg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!