Voorstellen ensow

Hallo allen,

Ik ben Saad, 33jr en kom uit Zaantad. Pas getrouwd en verder werkend in de automotive als service adviseur. In mijn vrije tijd ben ik meestal bezig met autos puur voor de hobby. En met autos bedoel ik die van mij of van familie/vrienden.

Op dit moment heb ik een Polo 1.2tdi Bm in bezit omdat ik een km killer ben of andersom. Hiervoor had ik een mk6 gti en daarvoor heel veel anderen wagens dat ik de tel niet meer bij hou.
Ik kan zo weer in een andere vag rijden maar mijn favo is de Polow Gti en stiekem de BM ivm zijn verbruik.

Zie hieronder mijn huidige Black on Black BM(blackmotion).
Ik hou er niet van als mijn auto standaard is dus dan krijg ik automatisch jeuk om het eea eraan te veranderen.
Gedaan:
Velgen zwart
VW logos zwart
Achterlichten zwart
Andere overige logos verwijderd

De auto staat overigens te koop omdat ik de 6c wil aanschaffen.
 

Bijlagen

  • 085555E1-71AE-49DB-824E-AB86990FDE81.jpeg
    085555E1-71AE-49DB-824E-AB86990FDE81.jpeg
    26.1 KB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Ger Louwen
Thanks mannen!

Ja dit is de 4e polo 6r van mij
1x 1.2 benzine
3x 1.2tdi bm

Zwarter kan denk ik niet toch?
 

Bijlagen

  • C0B02003-A1E8-4B5A-AB3A-E8E73989B2C7.jpeg
    C0B02003-A1E8-4B5A-AB3A-E8E73989B2C7.jpeg
    32.8 KB · Weergaven: 33
die ruiten kunnen echtw el donkerder hoor
Ja dat was ook de bedoeling, komt wel bij de volgende. Ik post nog wel een foto van mijn 2e 6r die was echt goed donker

En nummerplaat is ook nog geel met zwarte letters. Zwarte plaat met zwzrte letters is ook niet mis! [emoji16]

Dat zou echt strak zijn maar daar zijn ze hier ook strak in met regels

Toevallig baat bij ruilen voor originele kleur achterlichten en originele logo’s ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Is mogelijk stuur maar een Pmmetje, ik heb de lampen zijn gespoten en dat vergt veel tijd en geduld vooral bij het afplakken van het grijze gedeelte

Welkom Saad en veel plezier met de zoektocht naar een 6C :)

Thanks HoMi gaat wel lukken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!