Voorstellen Voorstellen Jesse, VW Polo AW 1.0TSI

Hoi!
Ik ben Jesse, 28 jaartjes oud en 'nieuwe' eigenaar van een Polo AW 1.0 TSI Highline R-line 2018
heb best wat tijd al VAG gereden, eerst een Ibiza FR met het beruchte 1,4 turbo/supercharged blokje 150pk gechipt naar 200pk .
toen dat blokje mij in de steek liet maar overgestapt naar een Golf 7R 2.0 met 300pk en daar 3.5 jaar in gereden.
Nu vanwege ontwikkelingen overgestapt naar een mooie Polo. het vermogen is erg wennen natuurlijk maar verder ben ik maar goed verbaasd over het comfort en afwerking . al met al ik ben tevreden !
vorige week heb ik carplay laten vrij-schakelen en dit is echt top.
staan wel dingen op het wensen lijstje.
-Spiegels/dak Zwart laten wrappen
-Gti/r/gtd stuurwiel
-stage 1.
als jullie tips/opmerkingen hebben ! let me know
IMG_7585.jpgIMG_7586.jpg
 
Volkswgen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en peterpolo
Begrijpelijk maar het vermogen zal wel behoorlijk wennen zijn geweest.
Klopt zeker, kan er nog niet aan wennen. Moet ook nog even realiseren dat ik niet met 120+ de bocht in kan vliegen. Heb wel besloten even een maandje te wachten met het chippen. Wil een veetje het vermogen ‘vergeten’ zijn anders is van 95-135/140 pk alsnog niks
 
Volkswgen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Klopt zeker, kan er nog niet aan wennen. Moet ook nog even realiseren dat ik niet met 120+ de bocht in kan vliegen. Heb wel besloten even een maandje te wachten met het chippen. Wil een veetje het vermogen ‘vergeten’ zijn anders is van 95-135/140 pk alsnog niks
Ja dat is zeker waar maar het heeft meerdere voordelen nu je minder wegenbelasting lager verbruik
 
  • Leuk
Waarderingen: JesseJay
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!