Robin vD voorstellen & mijn Polo 6r

Beste leden, Mijn naam is Robin van Doorn en ben afkomstig uit Alphen aan den Rijn

Ik ben 18 jaar jong en heb inmiddels mijn 2e auto een VW Polo 6r 1.2 TDI uit 2012

Mijn vorige auto (Suzuki swift 1.3 16v benzine) uit 2005 was een pracht plaatje maar na een gesneuvelde motor en wat andere problemen werden de kosten zo hoog dat ik besloot iets anders te zoeken en tevens voordeliger om te rijden want 1:10 rijd niet fijn als je weet dat je meer dan 35.000 km per jaar aflegt. polo nu ruim een week in mijn bezit en heb hem ingeruild na dat ik de Suzuki weer helemaal in orde heb laten maken.

Over mijzelf:
ik woon nog bij mijn ouders en doe nog een MBO opleiding de aankomende 2,5 jaar en in het weekend werk ik, dus ben de hele week druk bezig :)
daarnaast ben ik erg fan geworden van mijn nieuwe polo, en doe ik zo nu en dan een circuitdag mee pakken op mijn motor! voor vragen kun je altijd een bericht sturen!

Over de Polo:
Ik heb dus wat wel duidelijk is een Witte Polo Comfl 1.2 TDI BM uit 2012 en ben er erg blij mee!
Het is een best luxe uitvoering lekkere stoelen nav,climate controlgetinte ruitjes etc.

Er zijn alleen nog wel een paar aanpassingen die ik in de toekomst wil gaan doen

-Mooi setje 17inch velgen
-U lights golf7 style
-Chlh
-Stage 1 Chippen

dit zal 1 voor 1 plaatsvinden in het aankomend jaar dit ivm ik niet in 1 keer nog het geld heb voor alles haha!

mijn vraag aan jullie, wat is nou een mooi voordelig -+ 1000,- euro setje velgen incl banden
ik heb al veel gezocht op internet maar ik kom er maar niet uit... dus tips zijn altijd welkom !

20161201_221017.jpg IMG_20161202_182935.jpg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
9b658bc046dd8c8ca4e056a6d8fe7833.jpg


Ik deze evt te koop[emoji12]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
bedankt voor de reacties! velgen heb ik een keus gemaakt het word sparen voor de gti velgen uit 2015!!

Eerstvolgende gebeurtenis zal worden carbon spiegelkappen en de dagrijverlichting + mistlampen in led heeft iemand toevallig een goeie link voor me welke de beste zijn om de p21w en de h8 te vervangen voor led's ?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!