Voorstellen Voorstellen: Volkswagen Polo AW GTI 2.0 TSI 2018

Hallo allemaal,

Allereerst zou ik mij even voorstellen. Ik ben Jay, ik kom uit Gelderland en ik ben een trotse eigenaar van een Volkswagen polo GTI.

Eind vorig jaar hebben wij deze auto aangeschaft, na bezit van een “normale” Volkswagen polo 1.0 TSI, deze beviel ook erg goed. Wij waren toch toe aan iets anders en kwamen uit bij een Volkswagen polo GTI. Ik heb een beste tijd gezocht naar een gti zonder panoramadak en zonder keyless entry, de auto moest verder de kleur “deep black metallic hebben” en liefst van het bouwjaar 2018 (zonder opf). De auto heeft naar mijn weten alle opties, op het pano dak en keyless entry na.

Aantal opties:
De auto is uitgevoerd met een hoop leuke en fijne opties. Optionele 18” originele Brescia velgen, blindspot, elektrisch inklappende spiegels, ACC, climate control, regen en licht sensor, digital cockpit, groot scherm met navi en app Connect, parkeersensoren voor- en achter, camera, automatisch inparkeren, led verlichting voor en achter etc….

Ik ben voor de rest erg tevreden met deze auto, er blijven natuurlijk altijd wel dingen waar ik me aan irriteer of dat beter had gekund.

Ik ben lid geworden van dit forum, omdat ik het leuk vind om mee te lezen en bij eventuele vragen we elkaar kunnen helpen
 

Bijlagen

  • IMG_0986.jpeg
    IMG_0986.jpeg
    645.4 KB · Weergaven: 37
  • IMG_0987.jpeg
    IMG_0987.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 36
  • IMG_0771.jpeg
    IMG_0771.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 39
  • IMG_0769.jpeg
    IMG_0769.jpeg
    606.3 KB · Weergaven: 37
  • IMG_7973.jpeg
    IMG_7973.jpeg
    524.3 KB · Weergaven: 43
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI 200pk 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!