Voorstellen!! yasonyas

Bij deze stel ik mezelf ook maar voor, omdat het forum me al met diverse dingen op weg heeft geholpen!

Ik kom uit een klein boerendorpje in Zuid-Holland en ben sinds April in het bezit van een nette zilvergrijze 1.2 TDI Bluemotion Polo 6R uit 2011. De polo is gekocht bij Leaseplan en had toen nog 96.000 km gelopen (inmiddels 106.000). De polo was geheel standaard bij aankoop met de volgende opties:

- RNS315 met losse Bluetooth module
- Stoelverwarming
- Parkeersensoren achter
- Climatronic
- Lederen stuur
- Elektrisch bedienbare ramen voor
- Regen/licht sensor
- etc.

Ik heb inmiddels de volgende dingen al verandert:

- Geblindeerde ramen
- Glans zwart gewrapt dak en spiegels
- AUTO-licht module (gekocht via het forum van Chris, dient enkel nog geïnstalleerd te worden)

Een kennis met wat meer verstand dan ik heeft via VCDS al de volgende aanpassingen gedaan:

- Geluid bij open/ op slot doen van de auto
- Anti carjack (auto automatisch op slot bij bereiken van bepaalde snelheid)
- Alle deuren open bij 1 keer klikken

Ik heb nog een hoop in m'n hoofd wat ik graag zou willen veranderen/ toevoegen aan de polo en zal dit dan ook steeds blijven toevoegen aan dit topic. (Al zal dat wel enige tijd duren voor dat de mods komen, eerst even sparen [emoji13] )

Het eerst volgende zal het aansluiten zijn van de Auto licht module. Hierna zal ik gelijk aan de kennis vragen om coming/leaving home aan te zetten. Wanneer de auto licht module aan zal staan is het niet nodig om eerst met groot licht te schijnen neem ik aan?

Groetjes,

Yassine

Ps; foto's komen als ik weer terug ben. Ben momenteel van het Spaanse zonnetje aan het genieten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Zoals jullie wellicht weten (geplaatst in het grote gooi het eruit topic) laatst ongeluk gehad. R-Line bumper opgehaald en naar de spuiter gebracht. 6c hoogglans r-line kappen besteld, thanx to Durban[emoji120]. Ook heb ik R-line mistlampen erbij gekregen. Het enige wat ik nog mis is de onderlip (spoiler) van de R-line.. Wellicht kan iemand me daaraan helpen? Nu afwachten, de polo staat er sipjes en kaal bij in de garage! Ik hou jullie op de hoogte!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
Zoals jullie wellicht weten (geplaatst in het grote gooi het eruit topic) laatst ongeluk gehad. R-Line bumper opgehaald en naar de spuiter gebracht. 6c hoogglans r-line kappen besteld, thanx to Durban[emoji120]. Ook heb ik R-line mistlampen erbij gekregen. Het enige wat ik nog mis is de onderlip (spoiler) van de R-line.. Wellicht kan iemand me daaraan helpen? Nu afwachten, de polo staat er sipjes en kaal bij in de garage! Ik hou jullie op de hoogte!

Zo'n lip zal niet al te duur wezen bij de dealer. Als die toch los is, is het een vet idee om 'm hoogglans te laten spuiten net als je kappen. Of zoals ik gedaan heb te wrappen. Glad schuren en spuiten is natuurlijk het mooiste maar voor drie tientjes wrappen was voor mij al prima.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Goed idee inderdaad vooral omdat de andere kappen ook hoogglans zwart zijn.. Zal t in gedachte houden eerst even zon lip scoren! Volgens mij zit deze bevestigd aan een onderplaat? Zal anders even bij de dealer langsgaan. @NickD
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!