Voorstellen

Hallo allemaal!

Graag stel ik mij even aan jullie voor. Ik ben Nathan, 28 jaar oud, woon in Blaricum, en sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van m'n eerste Polo, een 1.2 TSI Highline uit 2012. Één eerdere eigenaar en 80.000km op de klok. Hiervoor heb ik vijf jaar in een Clio uit 2001 gereden, dus het is een serieuze verbetering.

Ik ben een aantal maanden op zoek geweest naar een toffe goeie polo, en lees al een tijdje mee op dit forum. Nu al, allemaal heel erg bedankt voor de goeie en bruikbare info ;) Ik ben dus helemaal nieuw in de Polowereld, maar ik hoop dat ik op termijn anderen ook kan helpen met vragen of problemen.

Er zijn een aantal dingen die ik aan m'n polo wil veranderen/upgraden, maar daar heb ik nog niet zo'n haast mee. Eerst maar even lekker genieten van m'n eerste 'échte' auto, en dan als eerste op zoek naar fijne vcds-tweaks ;)

Plaatje:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Mischa
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!