Voorstellen Voorstellen

Hallo Allemaal!

Ik wil mij voorstellen. Ik ben Roberto uit het oosten (Almelo) van het land en 31 jaar oud. Eigenaar van een polo 2014 1.2 6C. Hier terrecht gekomen vanwege de vele nuttige info. De auto wil ik nog wat upgraden en hoop hier meer informatie en tips te vinden :).

Upgrade list
- Verlichting naar led
✓ Interieur verlichting naar led
✓ ruiten tinten
-Velgen laten spuiten(liggen bij de spuiter)
-nieuw scherm met carplay (geen idee nog)
-bumper delen ontchromen
-nieuw sierstuk uitlaat

Bijlagen

• 20241115_135540.jpg
    20241115_135540.jpg
    2.5 MB · Weergaven: 25
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 

Hallo Allemaal!

Ik wil mij voorstellen. Ik ben Roberto uit het oosten (Almelo) van het land en 31 jaar oud. Eigenaar van een polo 2014 1.2 6C. Hier terrecht gekomen vanwege de vele nuttige info. De auto wil ik nog wat upgraden en hoop hier meer informatie en tips te vinden :).

Upgrade list
- Verlichting naar led
✓ Interieur verlichting naar led
✓ ruiten tinten
-Velgen laten spuiten(liggen bij de spuiter)
-nieuw scherm met carplay (geen idee nog)
-bumper delen ontchromen
-nieuw sierstuk uitlaat
Drukte per ongeluk op citeren, geen idee hoe ik dit weghaal.

Maar nette Polo Roberto, ik kom ook uit Almelo dus moest wel even reageren.
Mooie upgrades op de planning zie ik, er is genoeg informatie op dit forum om je hiermee te helpen.

Veel leesplezier en wie weet kom ik je een keer tegen hier in Almelo;)

Volkswagen  Polo 6C R Line  1.0 TSI 110pk 
Drukte per ongeluk op citeren, geen idee hoe ik dit weghaal.

Maar nette Polo Roberto, ik kom ook uit Almelo dus moest wel even reageren.
Mooie upgrades op de planning zie ik, er is genoeg informatie op dit forum om je hiermee te helpen.

Veel leesplezier en wie weet kom ik je een keer tegen hier in Almelo;)
Gewoon het citaat backspacen.

Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!