Voorstelling van mijn Polo BlueGT

Goeiemiddag,

Ik ben Sylvie, 34 jaar en sinds dit jaar ben ik in het bezit van een Volkswagen Polo BlueGT 1.4 met 150 PK'tjes van 2016, dus ik vermoed een 6C.
Na heel wat zwoegen en zweten om het papierwerk in orde te krijgen (was een achtergelaten voertuig die ik uit de sloop heb gered o_O) rijden we ondertussen al een paar maand.
Meeste wat me frustreert is de radio, ik kom van een Peugeot 208 in leasing waar ik dus alle toeters en bellen op had.
Ondertussen denk ik al een miskoop gedaan via audiovolt want de radio die ik kocht is langs geen kanten aan te sluiten, een Qled 9-inch ARG-900.
In de garage konden ze mij zelfs ook geen hulp bieden, alles uitgemeten en gedaan, alles zou moeten kloppen, maar we krijgen er geen stroom op.
Zijn er tips, anders stuur ik dat onding terug en bestel ik mij een goeie, waar ik direct alles op heb: Apple Carplay, DAB+, ....
Fotootje van de huidige radio zit hier ook bij.
 

Bijlagen

  • IMG_3017.JPEG
    IMG_3017.JPEG
    785 KB · Weergaven: 45
  • IMG_3759.PNG
    IMG_3759.PNG
    10 MB · Weergaven: 43
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TSI 150 PK 
  • Leuk
Waarderingen: tuttiefruttie
Goeiemiddag,

Ik ben Sylvie, 34 jaar en sinds dit jaar ben ik in het bezit van een Volkswagen Polo BlueGT 1.4 met 150 PK'tjes van 2016, dus ik vermoed een 6C.
Na heel wat zwoegen en zweten om het papierwerk in orde te krijgen (was een achtergelaten voertuig die ik uit de sloop heb gered o_O) rijden we ondertussen al een paar maand.
Meeste wat me frustreert is de radio, ik kom van een Peugeot 208 in leasing waar ik dus alle toeters en bellen op had.
Ondertussen denk ik al een miskoop gedaan via audiovolt want de radio die ik kocht is langs geen kanten aan te sluiten, een Qled 9-inch ARG-900.
In de garage konden ze mij zelfs ook geen hulp bieden, alles uitgemeten en gedaan, alles zou moeten kloppen, maar we krijgen er geen stroom op.
Zijn er tips, anders stuur ik dat onding terug en bestel ik mij een goeie, waar ik direct alles op heb: Apple Carplay, DAB+, ....
Fotootje van de huidige radio zit hier ook bij.

Tegenwoordig zijn er ook goede betaalbare namaak tekoop met optie draad/draadloos carplay en bijna geheel scherm met kleine knopjes. ingebouwde navaigatie, gps etc
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI HYBRIDE GTC1549VZ + OEN NEW 03L130277S @220PK - 430NM (Van Vught Tuning ) ROOKVRIJ !! 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!