Vraagje, hoe demonteer je de grill van de Polo (Blue Motion)

Ik wil vandaag de grill van mijn Polo BM vervangen door die van de Polo GTI.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de grill, zonder beschadigingen aan de bumper, kan verwijderen ?
De bovenste clips krijg ik zonder problemen los, alleen de onderste gaan niet zo eenvoudig.

Moet ik de gehele bumper demonteren ?

Jullie tips zijn van harte welkom.
 
Re: Vraagje, hoe demonteer je de grill van de Polo (Blue Mot

heb de grill er vandaag ook uit gehad om de rode strips grome te maken. de grill trek je er zo uit maar je moet onder wel even doortrekken bumper hoeft er niet af!!
 
Re: Vraagje, hoe demonteer je de grill van de Polo (Blue Mot

cornesagt zei:
heb de grill er vandaag ook uit gehad om de rode strips grome te maken. de grill trek je er zo uit maar je moet onder wel even doortrekken bumper hoeft er niet af!!

Hoe heb je rode strips chrome gemaakt? Laten spuiten of folie?
 
Re: Vraagje, hoe demonteer je de grill van de Polo (Blue Mot

cornesagt zei:
heb de grill er vandaag ook uit gehad om de rode strips grome te maken. de grill trek je er zo uit maar je moet onder wel even doortrekken bumper hoeft er niet af!!
Bedankt voor jouw reactie.

Dat had ik voorzichtig al gedaan, omdat de onderkant van de grill zo strak op de bumper zit, beschadig je de bumper wel. Vandaar dat ik het nog niet echt met kracht gedaan had.

Heb jij hier geen last van ?
 
Re: Vraagje, hoe demonteer je de grill van de Polo (Blue Mot

BlueBlueMotion zei:
cornesagt zei:
heb de grill er vandaag ook uit gehad om de rode strips grome te maken. de grill trek je er zo uit maar je moet onder wel even doortrekken bumper hoeft er niet af!!
Bedankt voor jouw reactie.

Dat had ik voorzichtig al gedaan, omdat de onderkant van de grill zo strak op de bumper zit, beschadig je de bumper wel. Vandaar dat ik het nog niet echt met kracht gedaan had.

Heb jij hier geen last van ?

nee geen probleem maar je zou voor de zekerheid even tape op de bumper kunnen plakken.
 
Re: Vraagje, hoe demonteer je de grill van de Polo (Blue Mot

cornesagt zei:
BlueBlueMotion zei:
cornesagt zei:
heb de grill er vandaag ook uit gehad om de rode strips grome te maken. de grill trek je er zo uit maar je moet onder wel even doortrekken bumper hoeft er niet af!!
Bedankt voor jouw reactie.

Dat had ik voorzichtig al gedaan, omdat de onderkant van de grill zo strak op de bumper zit, beschadig je de bumper wel. Vandaar dat ik het nog niet echt met kracht gedaan had.

Heb jij hier geen last van ?

nee geen probleem maar je zou voor de zekerheid even tape op de bumper kunnen plakken.

Dat is misschien nog wel een idee.
Morgen weer een dag :|
 
Re: Vraagje, hoe demonteer je de grill van de Polo (Blue Mot

het is inderdaad een beetje een eng gevoel om er zo hard aan te trekken,maar dan schiet hij zo los.
Zoals al gezegd ka je even een stukje tape plakken.
Kost bijna geen moeite en geeft net even dat stukje extra zekerheid.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!