vraagje over Bluetooth op een RNS310 in de polo 6R uit 2011

hoihoi

ik ben Nikkie en ik heb sinds een paar maandjes een VW polo BlueMotion uit 2011. Ik wil heel graag met de originele radio (een RNS310 dus) kunnen connecten met Bluetooth, muziek afspelen want er zit geen aux gat in mijn telefoon. ik heb overal gezocht er over en ik lees steeds dat het wel mogelijk is om via een adapter Bluetooth erop te hebben, zo een adapter heb ik aangeschaft alleen moet ik hem nog aansluiten op de radio. het is een 12 pin adapter als het goed is en er hangt een rode en een zwarte kabel aan. wie heeft zin om even met mij mee te kijken naar dit probleem? onder de bijrijderstoel is niks te vinden helaas en ik heb ook geen stuurwielbediening. zie foto van 'adapter'

alvast dankjewel ik hoop dat iemand mij kan helpen!

vriendelijke groetjes nikkie 17091470962681083737587036813169.jpg17091472777457101182380870962357.jpg
 
Laatst bewerkt:
volkswagen  polo 6r  1.2 
Oke dan hoef je verder in principe alleen de rode draad op geschakelde stroom te zetten en de zwarte op massa. Red je het daarmee?
deels wel, alleen weet ik niet zo goed welke draad geschakelde stroom is, in mijn radio vak hangt er wel een rode draad afgeplakt met een tapeje, denk je dat ik die kan gebruiken? en moet daar dan een wago of iets tussen?
 
volkswagen  polo 6r  1.2 
Die moet op massa, dus als een metaal deel van de auto of een kabel die op de min zit van de accu. Bij jouw radio staat er een symbooltje bijIMG_20240228_234724.jpg
op het draad wat los hing in m'n radiovak zegmaar staat ook 12 en power beschreven heel klein... dus moet ik de draden connecten met een wago of aan elkaar maken met een krimpkous ofzo?
 
volkswagen  polo 6r  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!