Vraagje over pioneer kabels (hoe in pinnen in quadlock)

Halloowtjes, nikkie hier

Ik heb een pioneer sph-da360dab gekocht en ben bezig met hem in m'n polo 6r te plaatsen, ik kom er alleen niet uit over hoe de kabels op volgorde moeten van de iso adapter naar de quadlock? Ik heb er niet heel veel verstand van dus als ik iets zeg wat niet klopt dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Ik ben nu bezig om de kabels aan de pinnetjes die in het quadlock moeten te solderen, dus het kan goed zijn dat er was kabels missen op de foto. Ik kom vooral niet uit de volgorde van de pinnetjes.

Wilt iemand mij aub helpen denken? Dan zou ik al enorm geholpen zijn want zelf krijg ik error en frustratie dat het me zelf gewoon niet lukt.

Ik had de kabels (opzich) goed vorige week ofzo voordat ik er aan ging prutsen maar als ik de radio inplugde dan deed hij het wel alleen had ik op dat moment geen sleutel in het contact en zodra ik dat wel deed ging de radio juist uit en met geen mogelijkheid aan.

Fijne avond iedereen!

Bijlagen

• IMG-20250517-WA0025.jpeg
    IMG-20250517-WA0025.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 6
  • 17475145600852821395521806928163.jpg
    17475145600852821395521806928163.jpg
    2.2 MB · Weergaven: 6
volkswagen  polo 6r 
Ik begrijp er oprecht niks meer van en Ik word er serieus gek van.. De radio is en blijft aan zonder sleutel in het contact...

Bijlagen

• 20250518_063610.jpg
    20250518_063610.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 8
volkswagen  polo 6r 
Waarschijnlijk heeft jouw radio een geschakelde plus nodig, een kabel waar spanning op staat als je contact aan staat, en geen spanning als je contact uit is/sleutel eruit is. Die zit niet in de standaard VW quadlock, die zul je zelf moeten trekken.

Normaal bij een pioneer is geel en rood omdraaien het wisselen van contact geschakelde spanning en continu spanning.
Zonder geschakelde spanning zal je m altijd handmatig aan moeten drukken, mocht die dus nog niet getrokken zijn uit de zekering kast.

Volkswagen  Polo AW GTI 
Oké top ga ik dat proberen, moet ik dan de rode draad uit de quadlock halen en samen maken zegmaar met de 12v kabel die in het middenconsole?

volkswagen  polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!