Vraagje Volkswagen polo 2008

Hoi beste leden,

Ik heb een vraagje ik heb een jaar geleden een Volkswagen polo uit 2008 bij een BOVAG garage gekocht met 73000 op de teller in de tijd dat ik de auto bezit heb ik al zo gigantisch veel problemen met de auto gehad
Wat het probleem is de stuur bekrachtiging valt af en toe weg en er brand dan een geel stuur wiel lampje
Ik heb de auto inmiddels al 6 x terug naar de garage gebracht ik had 6 mnd garantie maar me garantie was in juni afgelopen maar in december begonne de problemen weer
Ik heb de garage gebelt en moest hem maar weer komen brengen 111km rijen iedere keer voor mij
Ze zeggen steeds van alles vervangen te hebben maar ik krijg hier steeds meer mijn twijfels bij inmiddels heb ik mijn wagen 1,5 week terug en het probleem begint weer ik ben ten einde raad en ook behoorlijk pist vort ze hadden de laatste keer de stuurhoek sensor vervangen de laatste x zei hij het liefste zal ik de auto inruilen en me geld terug willen want ik heb er totaal geen vertrouwen meer in iemand tips of ideeën wat het kan zijn en wat ik het beste kan doen bedankt alvast
Mvg
 
Volkswagen  Polo  1.4 
Bekijk even de zekeringen die bij je accupolen zitten, dit zijn een soort 'bruggetjes', deze hebben vaak haarscheuren en zie je met het blote oog soms niet. 2x een bout/moer losdraaien en even los nemen (eventueel even reinigen). Met een beetje geluk ben je voor 2 euro klaar :)


Ze hebben de accu enz ook al vervangen dus dat zal het hem ook niet zijn vind het gewoon super slecht dat een BOVAG garage dit niet opgelost krijgt
Me garantie is afgelopen maar Hij maakt het gelukkig nog voor niks maar vind het gewoon zwaar klote dat ik Zovaak terug moet en hun dit niet opgelost krijgen het liefste had ik me geld terug maar dat zal niet gaan
 
Volkswagen  Polo  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!