vw mistral onder de 9n3, zou het passen met 215-45-16?!

Wat ik zo snel vind, zijn de volgende maten voor originele VW Mistral velgen (ze bestaan namelijk ook van MAK, of zijn dat dezelfde?): 7 J * 16 et 46.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Hoe breed (J-waarde) zijn je huidige velgen? Als die namelijk een inch smaller zijn, dan compenseert dat weer mooi het verschil in ET, en vallen ze evenveel naar binnen/buiten ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Hoe breed (J-waarde) zijn je huidige velgen? Als die namelijk een inch smaller zijn, dan compenseert dat weer mooi het verschil in ET, en vallen ze evenveel naar binnen/buiten ;)
volgens mij zijn die idd 6 j, maar zeker weten doe ik het niet, mij te koud om de auto op te krikken:lol: ik ga even googlen misschien dat ik het vind! bedankt!
 
215 op een 7j band is wel erg groot hoort 205 te zijn als ik het goed heb ligt ook aan de wang die je heb!

maar et 46 moet gewoon passen hoor dan komt de velg alleen wat verder naar binnen je kan vast wel even passen toch voor de zekerheid?

ik kwam ook weg met et 35 8j dus dan moet deze waardes van de velgen ook wel gewoon goed passen hoor!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!