VW Polo 1.2 TDI BJ 2015 Vermogen verloren

Hi iedereen,

ik ben ten einde raad. Ruim 2 maanden geleden verloor mijn VW polo 1.2 TDI BLUEMOTION BJ 2015 zijn vermogen op de snelweg. Motorlampje ging aan er kort erna ook het voorgloei lampje. Inmiddels 2 maanden verder en 7 garages verder kan niemand constateren wat er aan de hand is en het probleem verhelpen. Mijn auto is altijd in goede staat geweest, dealer onderhouden. Ik heb ook voor het bovengenoemde incident nooit iets opgemerkt wat mis zou zijn. Kort voor het incident is wel mijn distributieriem vervangen maar volgens de garages is dat geen reden geweest. Alle slangen naar de turbo zijn gecontroleerd, niks mis mee. Turbo zelf zou ook prima zijn, roetfilter ook en EGR kleppen ook. Heeft iemand misschien tips wat ik het beste kan doen. Ik hoor t graag.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Voorgloeilampje, heeft dat niet meer te maken met de katalysator/egr klep?

Daarnaast is Volkswagen na 2014 overgestapt op de 1.4 TDI motoren, dus een 1.2 TDI uit 2015 werd niet geleverd.
 
Volkswagen  X  X 
Het lampje is heel algemeen en kan van alles zijn. Bij mij gingen dezelfde lampjes branden en bleek het een kapotte toerentalsensor te zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!