Te koop VW POLO 1.2 TDI FULL OPTION

Vraagprijs €
5500
Met pijn in mijn hart bied ik mijn geliefde Polo 6R te koop aan. Ik verkoop hem helaas omdat ik het financieel heel moeilijk heb en daardoor geen auto meer mag hebben. Dit is niet zomaar een Polo – het is mijn droomauto, zorgvuldig samengesteld met alle mogelijke opties en meer. Het belangrijkste voor mij was een goed onderhouden auto die perfect rijdt, en dat is precies wat deze Polo biedt.

Prijs

Ben je geïnteresseerd in de Polo, maar vind je de prijs te hoog door alle extra’s? In overleg kan de auto ook geleverd worden met het standaard interieur en standaard koplampen. Dit maakt de prijs voordeliger.

Onderhoud en staat

De onderhoudshistorie is volledig aanwezig, vanaf de allereerste kilometer. Ook zijn alle facturen netjes bijgehouden. Hoewel de kilometerstand momenteel 351.xxx is, merkt u hier dankzij het uitstekende onderhoud niets van. De auto heeft ook recent een grote beurt gehad waarbij alle filters vervangen zijn en er weer verse olie in zit. Alleen moeten de remschoenen achter vervangen worden. De polo wordt nu geleverd met een nieuw golf 8 stuur zonder airbag ter waarde van 500 euro. Deze wilde ik inbouwen maar door de verkoop gaat dat niet door. In overleg kan ook het orginele polo 6R stuur er weer ingebouwd worden. Die heeft een waarde van 150 euro incl airbag

Belangrijke onderhoudswerkzaamheden:

• Koppeling vervangen
• Distributieriem (2e vervanging)
• Verstuiver vervangen

Deze auto is met veel liefde behandeld en dat merkt u direct tijdens een proefrit.

Full Option en unieke upgrades

Zoals vermeld in de titel is deze auto Full Option. Daarnaast beschikt de Polo over zeldzame extra’s die niet standaard leverbaar waren. Deze upgrades hebben me veel tijd en geld gekost, maar het resultaat is het meer dan waard.

Belangrijkste opties en upgrades:
• 5-deurs met elektrische ramen voor en achter
• Stage 1 Chiptune 105 PK / 240 NM Koppeldruk
• Polo 6C Half Leer/Half Alcantara Sportstoelen (R-line): €1000,- (Er is maar 60,000 gereden met dit interieur sinds de fabriek)
• Zwarte hemelbekleding incl. ABC-stijlen + automatisch (dimmende binnenspiegel: €600,- (R-Line)
• Polo 6C GTI Full LED-koplampen (Retrofit): €1100,-
• Audi Q2-look achterlichten: €400,-
• Focal speakers voor en achter: €240,-
• R-line hoogglans interieurlijsten: €150,-
• Automatische lichtschakelaar: €70,-
• RCD 360-radio incl. achteruitrijcamera: €350,-
• Polo 6R GTI-grille: €100,-
• Nieuwe climate control-unit met zwart witte display ipv de de blauwe witte of groen zwarte.
• Multifunctioneel stuur
Daarnaast zijn er kleine, stijlvolle details toegevoegd zoals
hoogglans zwarte logo's en een vernieuwde armsteun en schakelpook, en roosters op de achterruitjes.

Standaarduitrusting:
• ABS
• Airbags
• Airconditioning/Climate

Control
• Achteruitrij Camera
• Alarm (klasse 3)
• Boordcomputer
• Cruise Control
• Centrale Vergrendeling
• Elektrische buitenspiegels (incl. verwarmd)
• LED-verlichting (mistlampen, bochtverlichting, Full LED-koplampen)
• Isofix
• Lichtmetalen velgen 16''
• Regensensor
• Parkeersensoren
• Stoelverwarming
• Startonderbreker
• Start/Stop Systeem
• Traction Control (ESP)

Conclusie

Deze Polo is uniek in zijn soort, zowel qua opties als onderhoud. Als u zoekt naar een betrouwbare, stijlvolle en perfect onderhouden auto, hoeft u niet verder te kijken. Ik nodig u van harte uit om een proefrit te maken en de auto zelf te ervaren.

Prijs en contact:
Bij serieuze interesse kunt u contact opnemen. Bieden naar waarde! Op onzin biedingen wordt niet gereageerd!IMG_2776.jpegIMG_2770.jpegIMG_2771.jpegIMG_2775.jpegIMG_2777.jpegIMG_2778.jpegIMG_2779.jpegIMG_2784.jpeg

Polo  6r  1.2 tdi 
was een panoramadak en trekhaak geen optie?
Hi michel, goede vraag! Zoals we weten is de Polo 6R 1.2 TDI gebouwd om zo zuinig mogelijk te rijden. Hierdoor hebben ze bij dit model geen panorama dak gebouwd om zo min mogelijk luchtweerstand te hebben. En de trekhaak vindt ik niet direct een optie meer een voorkeur ik zelf vindt de polo 6R met trekhaak niet mooi!

Polo  6r  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!