VW polo BM levertijden

Afgelopen Vrijdag een VW polo 1.2 TDI BlueMotion Comfort Edition 5 deurs besteld bij de dealer.

Multifunctioneel lederen stuurwiel
Park Distance Control incl. Boordcomputer
Radio-navigatiesysteem RNS 310
Telefoonvoorbereiding
Bekleding Metric
Metallic lak

Weet iemand wat de gemiddelde levertijd is van zo'n auto?
Vergeten te vragen aan de dealer, ik ben toch wel benieuwd:) (kan niet wachten)

Thanks!
 
Afgelopen Vrijdag een VW polo 1.2 TDI BlueMotion Comfort Edition 5 deurs besteld bij de dealer.

Multifunctioneel lederen stuurwiel
Park Distance Control incl. Boordcomputer
Radio-navigatiesysteem RNS 310
Telefoonvoorbereiding
Bekleding Metric
Metallic lak

Weet iemand wat de gemiddelde levertijd is van zo'n auto?
Vergeten te vragen aan de dealer, ik ben toch wel benieuwd:) (kan niet wachten)

Thanks!

Hoi Dennis, alvast gefeliciteerd met je nieuwe BM. Mijn BM heb ik vorige maand afgehaald bij mijn dealer met dezelfde opties (behalve park distance...).
De levertijd bedroeg 2 weken dus ga ervan uit dat jouw levertijd niet te lang wordt:wink:
 
mijn levertijd was 5 maanden maar dat was in 2010 augustus toen ik hem bestelde

nu zal het misschien wat sneller gaan? ik heb geen idee je moet altijd vanuit gaan dat ze minstens 12 weken nodig hebben...
 
Ik heb de mijne in mei besteld en kreeg haar in oktober pas geleverd.... is ook 5 maanden.

Maar ik begreep dat er best veel voorraadauto's zijn op dit moment i.v.m. de prijsverhoging van juli.
Gewoon de dealer ff vragen het kan per dealer anders zijn.
 
Vandaag belde de dealer dat ze hem nog op een andere vestiging op voorraad hebben in het blauw i.p.v. zwart.
En dat ze die volgende week kunnen leveren:)

Dus ik hoop dat ik de auto volgende week al hebt. Ik zal het nog even laten weten en een fototje posten.
 
Dat is apart de bluemotion is er helemaal niet in zwart metallic?? Je gaf aan in je startpost dat je metalliclak had?

En een babyblauwe tja je moet er van houden :)

Had de voorraadauto ook de zelfde opties?


Vandaag belde de dealer dat ze hem nog op een andere vestiging op voorraad hebben in het blauw i.p.v. zwart.
En dat ze die volgende week kunnen leveren:)

Dus ik hoop dat ik de auto volgende week al hebt. Ik zal het nog even laten weten en een fototje posten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!