VW polo oem LED fabriek af

Beste forumleden,

Mijn polo(6C) heeft oem led koplampen fabriek af.
Als ik mijn auto start gaat de rechter koplamp heen en weer (soort afstellen) de linker doet dit niet.

Nu is mijn vraag klopt dat omdat mijn auto op rechts rijdend verkeer staat afgesteld , of is de linker unit niet helemaal goed meer? Lijkt mij wel gek want ik heb pas 65.000 km op de teller staan.

Ik hoor graag van jullie !

Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
De unit doet het wel goed, grootlicht, dimlicht, dagrijverlichting werkt allemaal prima. Dus ik vermoed een stel motor die kaduuk is.
Hoe kan ik zien of de unit af-fabriek is of achteraf ingebouwd? Wagen wel gekocht met het verhaal dat het af-fabriek is dat zocht ik ook, zou anders wel erg zuur zijn.

Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
De regel is dat als er een schakelaar zit om de hoogte te regelen, dat deze moet werken. Dus met automatische regeling zit deze er niet. En dan zou je in deze situatie de auto niet daarop mogen afkeuren.
Tijd dat ze dat maar eens wel de regel maken dan. Veel mensen weten toch niet wat dat stelwieltje doet. Hoe vaak ik al in een auto ben gestapt waar dat wieltje op 2 staat, terwijl er over het algemeen maar 1 iemand in die auto zit..

Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!