Vw polo R-Line/R emblemen Rood

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben op zoek naar een rode origineel R-Line embleem(voor in de grill).(Zie foto2)
Op dit moment bezit ik een zwarte(origineel), dit wil ik dus veranderen in het rood.
Ik heb al een keertje wat gevonden, dit was alleen niet mooi te monteren, met tapeinden en een beugel.
Bij een originele is dit met kunstof bevestiging wat je op de grill kan klikken.

Ook zoek ik een rode R embleem(zie foto 1)voor de achterkant en zijkanten. Dmv 3M tape.
Origineel niet te vinden, vandaar mijn vraag. Misschien kunnen jullie mij helpen.

image.jpg

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    4.8 KB · Weergaven: 68
Bedankt voor het meekijken.

Ik bedoel inderdaad, dat het niet mooi te monteren is.
Beugel is op een R-Line model(grill) alleen horizontaal te bevestigen. Tenminste als je hem op de zelfde plek wilt monteren. Hierdoor zie je die beugel zitten, als ik het me goed kan herinneren. Dit staat gewoon niet mooi. Origineel is dit mooier afgewerkt. Vw dealer gevraagd, deze bestaan niet origineel in het rood. Ik vermoed, dat dit een lastig dingetje zal worden. Of ik moet m'n zwarte embleem strak verven. Ook lastig :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!