Vw rcd360 telefoon handsfree bluetooth sd usb mp3 alles-in-een-radio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juno Leloup

Premium lid
669
483
103
Super complete en fijne radio voor de meeste moderne Volkswagen modellen.
Erg makkelijke bediening en past mooi bij je Volkswagen interieur.
volkswagen.png
Origineel nieuw Volkswagen
volkswagen.png
1 jaar garantie
volkswagen.png
Bluetooth handsfree
volkswagen.png
SD/USB/MP3/CD
volkswagen.png
Aankoop factuur
volkswagen.png
4 x 45 W output
Ik doe hem weg omdat ik als audiofiel toch beter geluid wil, wel jammer, want het is echt een zeer fijne radio.
Radio is 2 maanden oud en dus als nieuw.
Voor gedetailleerde informatie verwijs ik je naar de website van Autopar.
Hij mag voor €199,- weg, kost bij Autopar nieuw €250,-

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Code voor wat?
Ik heb van Autopar ook geen code gekregen, hij vraagt ook niet om een code bij aanzetten of zoiets.

Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Ze hebben hem voor mij ingebouwd en heb toen geen code overgedragen gekregen, dus denk niet dat het een code nodig heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!