vw uhv belt automatisch met vw services

sdassen

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Sinds kort een bezitter van een mooie Polo bm uit 2010!
nu heb ik een probleem met de radio aansluiting

als ik mijn iphone via vw uhv Bluetooth aansluit op mijn rns 310 ( niet via toch adapter wat dan kan ik geen muziek op de radio afspelen). Dan gaat de telefoon nadat i verbinding heeft gemaakt bellen met de vw services nummer. En hangt i op na 15 sec. en ben ik verbonden en kan de telefoon werken( niet op de display) en kan ik ook de muziek van de iphone afspelen.

is dit de juiste manier van aansluiten? En hoe kan hij zomaar bellen?

verder heb ik nog een media aansluiting is de dashboard kast een stekker met een USB ingang iphone stekker erop aangesloten maar laad niet en leest niet!

wat kan dat zijn verkeerde type kabel?

ik zit er aan te denken ook een iphone adapter te kopen ipv de touch adapter om de iphone te laden.

Kan ik dan wel mijn muziek op de iphone via de adapter afspelen.

misschien kunnen jullie mij helpen!!

mvg,

sebastiAn Dassen

Hey Sebastian,

Ik ben sinds deze week ook eigenaar geworden van een polo bm uit 2010.

Ik ervaar hetzelfde probleem wat betreft het automatisch bellen naar vw. Ik heb er ook voor gezorgd dat mijn iPhone automatisch verbinden maakt met vw uhv. Zo blijft de touch adapter buiten spel.

Heb je in de tussentijd een oplossing gevonden? Ik zit er namelijk ook aan te denken om een mdi kabel te gebruiken met iPhone aansluiting. Werkt dat met de media functie op de RNS310? Ook het skippen van werkt nu niet.

Groeten,
Teun

Volkswagen  Polo 
Volgens mij moet je de software terugzetten. Heb ergens een link voor je. Kom er zsm op terug.
Ik heb de touch omgeruild voor een paring adapter. Geen gezeur meer met vw service en ik ben beter te verstaan. (Icm iPhone)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!