Waarschuwingslampjes bij zonnig warm weer en vorst

Ik heb nu al een aantal keren gehad dat er meerdere waarschuwingslampjes bij zonnig warm (28+) en vorst.
Dan gaan meerdere en niet altijd dezelfde branden. Ze gaan langzaam weg als auto op temperatuur komt.
Lampjes die dan vooral branden:
- Remsysteem uitroepteken
- ABS
- ESP
- Stuurinrichting
Hij rijdt dan wel zonder stuurbekrachtiging en niet harder dan 60km/h. Totdat auto op temperatuur is dan rijdt hij weer normaal zonder problemen.
Enig idee wat dit kan zijn?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1,2 tsi 
Nee, nog niet uitgelezen. Dat duurt nog een paar weken voor ze bij de dealer tijd daarvoor hebben. Kan ik er zelf een laptop aanhangen ;) Misschien vreemd, maar denk toch dat we die kant op moeten met het heersende personeelstekort.
 
Volkswagen  Polo 6R  1,2 tsi 
Nee, nog niet uitgelezen. Dat duurt nog een paar weken voor ze bij de dealer tijd daarvoor hebben. Kan ik er zelf een laptop aanhangen ;) Misschien vreemd, maar denk toch dat we die kant op moeten met het heersende personeelstekort.
Frustrerend.. herken het, drama bij autobedrijven. Auto gaf remblokken aan binnen 5000 km, pas plek na 2 maanden o_O
 
Audi  A6 4K Avant  40TFSI 
Frustrerend.. herken het, drama bij autobedrijven. Auto gaf remblokken aan binnen 5000 km, pas plek na 2 maanden o_O
Idd. Het is een probleem in vele sectoren, maar wat er bij mijn dealer opvalt. Steeds met meer eerste lijns medewerkers die de werkplaats moeten afschermen van de klant. Gevolg je komt er niet doorheen zonder afspraak. En als ik dan op de afspraak kom hebben ze bij de werkplaats geen idee wat nu het probleem is. Ook al een keer gehad dat ik weer kon vertrekken (zie mijn vraag over cruisecontrol) omdat ze niet voldoende tijd hebben om het te onderzoeken laat staan oplossen. Sorry hoort niet bij dit onderwerk thuis, maar kon het toch even niet laten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1,2 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!