Wat voor spul is dit ;o

9rt9fq-1.jpg


- Wat voor lichten zijn dat
Gti , en zijn die altijd met van dat hallogeen of angeleye gedoe?
Ik zou zo een effect ook willen krijgen zou dat lukken met xenon lichen in mijn orginele lampen te steken?

- De grill van gti zonder embleem weet iemand waar ik deze kan kopen

- Ik geloof dat er nog een lip onder steekt , waar kan ik deze halen

Mag ook allemaal 2dehands zijn als iemand het heeft liggen
Als iemand nog fotos heeft van deze custom of iets in die aard mag hij ze posten -a-
 
9rt9fq-1.jpg


- Wat voor lichten zijn dat
Gti , en zijn die altijd met van dat hallogeen of angeleye gedoe?
Volgens mij GTI en zeker geen angeleye gedoe. Hallogeen zit altijd in de koplampunits.

-Ik zou zo een effect ook willen krijgen zou dat lukken met xenon lichen in mijn orginele lampen te steken?
Ja, daar kun je volgens mij gewoon xenon in plaatsen, echter let wel op van wanneer je wagen is! Auto's na 1 jan.2007 mogen niet meer zomaar xenon plaatsen, dan dien je autom. koplamphoogteverstelling te hebben +koplampsproeiers.

- De grill van gti zonder embleem weet iemand waar ik deze kan kopen
Die kun je volgens mij bij de carparts handelaren wel bestellen, anders ebay?

- Ik geloof dat er nog een lip onder steekt , waar kan ik deze halen
Dat is volgens mij een BM bumper zelfs en die kun je gewoon bij de dealer halen of anders een sloop proberen

Mag ook allemaal 2dehands zijn als iemand het heeft liggen
Als iemand nog fotos heeft van deze custom of iets in die aard mag hij ze posten.
 
Ohhh heel erg bedankt
maar net eens rond zitten zoeke

zo een lip is tog echt onbetaalbaar als je hem nieuw koop
400€ of meer :s

Grill boven en onder is als repica nog betaalbaar

Nu weet ik wat ik voor sinterklaas wil :lol:
 
Jeroen zei:
Ohhh heel erg bedankt
maar net eens rond zitten zoeke

zo een lip is tog echt onbetaalbaar als je hem nieuw koop
400€ of meer :s

Grill boven en onder is als repica nog betaalbaar

Nu weet ik wat ik voor sinterklaas wil :lol:

Tja...originele VW onderdelen zijn heel erg duur, maar dan weet je wel 200% zeker dat het goed past!
 
Oke ik heb dus wat rond zitten zoeken

De grill heb ik gevonden voor 30€ heb je een replica
wel niet met het rode lijntje van gti maar dat is niet erg

Xenon kits nog aant het twijfelen , iemand een aanrader liefst 6000k??

De onderste bumper grilles zijn moeilijk te vinden of zelfs niet
het zijn altijd sets met mistlampgaten erin :s

Lip ga ik weglaten aangezien hij waarschijnlijk al helemaal plat tegen de grond gaat gaan

:roll:
 
Dekker zei:
Johan zei:
ik heb zelf erg goede ervaring met Pilot xenon... ietsje duurder maar zit er bij mij al zeker 3 jaar in nu!!
Hier nog één! Alleen krijg af en toe.. klachten. Dat het #$%$# is als ik achter ze rijd.

Of ik zie onbekende bestuurders, hun binnenspiegel.. omzetten :roll: :lol:


Ff de lampjes goed afstellen (iets meer naar beneden) en dan heb je gegarandeerd geen #$%#$% meer...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!