Wat wordt er eigenlijk bij de kleine beurt gedaan?

Ik vraag me af wat de dealer bij een kleine beurt, buiten het vervangen van de olie, verder nog doet / controleert.
Iemand ooit al eens een checklijst onder ogen gekregen?
Hoeveel hebben jullie betaald voor een kleine beurt?

Ik kan eens bij me pa kijken, die kan het zien aan de kilometerstand wat er vervangen moet worden.
Wat is jou kilometerstand?

Prijs ligt er natuurlijk aan wat ze vervangen, hoor vaak dat bv bougies niet meegenomen worden al staat t soms wel op de factuur.. Net zoals kleine lampjes vervangen waar dealer geld voor vragen.

Volkswagen  Polo AW 
Als ik het goed heb begrepen noemt VW de kleine beurt "Interval service". Dit is olie service + kleine inspectie. Graag had ik geweten welke inspectie bij de vaste onderhouds interval wordt gedaan.

Ligt aan km stand bij 30000 alleen olie en inspectie bougies om de 60000 luchtfilter eerste keer na geloof ik 4 jaar en erna na 3 jaar interieurfilter 2 jaar en als nodig is de remmen koelvloeistof eerste keer na 4 jaar erna na 2 jaar koelvloeistof verversen zelfde

Volkswagen  Polo 6R 
Zou mooi zijn. Ik heb een vervangend onderhoudsboekje aangezien het oorspronkelijke boekje kwijt was maar de onderhoudshistorie bij de dealer bekend was. Ik heb toen een vervangend exemplaar gekregen. Volgens mij is het een algemeen VW boekje.

15z094i.jpg

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!