Watervrij auto wassen

Lekker met citrus(agressief redelijk bijtend nog wat meer corrossie van blank aluminium en steenslag plekjes), vuil en zand even het vuil over je auto heen "polijsten". Inderdaad wat een idioot idee, je wil dat vuil en dat zout juist met zoveel mogelijk water van je auto afspoelen ook uit de naden en kieren en de bodem,wielophanging,uitlaat ed. waar je met dat lapje niet komt en vuil/zout zich wel ophoopt.

Voor iets meer dan een tientje heb je het meest luxe wasprogramma met bodemreiniging en deze figuren willen je bijna 14 euro laten aftikken voor een lapje over je auto laat me niet lachen.
 
Het lijkt me erg sterk dat dit geen krassen geeft, natuurlijk word je auto er schoon van. Maar kijk er op een zonnige dag schuin op, ben benieuwd wat je dan te zien krijgt.
 
Ik weet wel zeker dat dit krassen geeft, sta je dan..midden in een nieuwbouw-wijk volop fijnzand aanwezig en dan 2 gasten dit met doeken en een spuitflesje alles gaan staan polijsten :x
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
mijn auto is nooit door de wasstraat gegaan maar ik heb 2x mijn auto gewassen met een emmer en een sponsje...daarvoor ben ik altijd eerst naar de Shell gereden om met een hoge druk spuit alle zandkorrels eraf te krijgen en daarna pas insoppen.
maar als ik dan in de zon kijk dan zie ik nog steeds swirls...hoe die erin zijn gekomen :shock: beats me....

mijn vermoeden is dat die VW Dealer bij de aflevering hem door de wasstraat heeft gedaan en dan zo'n monteur met een lapje stof alles heeft uitgeboend
soms als ik naar me auto in de zon bekijk word ik wel een beetje boos...een nieuwe auto met swirls :evil: grrr
 
Swirls hou je altijd. Je spons wordt altijd vies en die gebruik toch meer dan 1 keer tijdens een wasbeurt ;)

Ik geef me auto 2 tot 4x per jaar een polijstbeurt, elk seizoen indien nodig ;) Meestal doe ik 2x per jaar.
 
ja i guess so..ik heb het maar gewoon geaccepteerd...het blijft moeilijk om GEEN swirls te krijgen...maar ik merk eigenlijk heel weinig van dat waxoyl laag :S
ik denk dat die waxlaag na 2-3keer wassen allang eraf is lol...maar goed ik heb er voor betaald dus ik ga die 3 jaar garantie ook claimen als het wat doffer word.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!