Voorstellen We are back,

Hallo allemaal,

Soort van terug van weggeweest, inmiddels mijn 3e polo
1ste polo 6r 1.4 handgeschakeld helaas afscheid van moeten nemen omdat er iemand op in is gereden. Gelukkig is de dader achterhaald en is dit via de verzekering gedekt. De 2e polo 6c 1.2 tsi automaat, lekker pittig bakkie moet ik zeggen, wegens gezinsuitbreiding, ingeruild. Kreeg hier een leuk bedrag voor. Nu trotse eigen aar van een Audi q3 Sportback. Maar kon het niet laten om een leuke polo 6r 1.4 dsg uit 2010 (youngtimer) op de kop te slaan om er weer een leuk projectje van te kunnen maken. De polo heeft standaard parkeersensoren, stoelverwarming, MF stuur, digitale ac unit, (Laatst blauw schermpje vervangen voor een zwarte met witte cijfers), achterlicht vervangen voor een setje van een 6c gti, interieur verlichting vervangen door led verlichting. de polo heeft koplampsproeiers dus vermoedelijk heeft er xenon setje in gezeten. Deze staan op mijn verlanglijstje of het worden de full led.

Nu heb ik vrij recent een rcd330 geplaatst maar nu wil ik draadloos verbinding kunnen maken met Apple CarPlay, Welke Bluetooth Apple CarPlay dongel is hiervoor het meest geschikt.

Volkswagen  Polo 6r  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!